Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vet din partner ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-10, 23:28   #121
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vet din partner . . .

Jeg tror det. Sånn cirka. Mer eller mindre.

Gammel 29-09-10, 23:28   #122
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vet din partner ...

- hvilken størrelse barna dine bruker i klær? Ja visst!
- hvilken størrelse de bruker i sko? Javisst!
- hvilke klær som tilhører hvilket barn? Ja - Ikke alltid når han står i gjenglemthaugen, men ellers er det vanskelig å unngå det!
- hva de har av klær og hva de trenger? Nja, der har vel jeg oversikten.
- (hva du heter) Det vet han.

Jeg spurte ham, og jeg ble egentlig overrasket over at han visste.
Det er jeg som vasker, bretter og legger på plass klær.
Det er jeg som legger bort for smått og henter frem nytt.

Gammel 29-09-10, 23:57   #123
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg må innrømme at jeg lar meg overraske over nei-drysset her, og blir litt nysgjerrig på årsaken til at en del ikke vet hva slags klær som tilhører barna. Kler de aldri på barna? Vasker de aldri tøy eller legger klær på riktig plass?

Hjemme hos oss har vi en helt klar arbeidsdeling som vi har diskutert oss fram til for å minimere konfliktpotensialet i en travel hverdag. Blant annet holder han orden på kjøkkenet, vasker, har kontroll på matvarer og slikt, mens mitt hovedansvarsområde er klær og klesvask. Avtalen er at vi ikke legger oss opp i det som er den andres ansvar, og vi valgte det vi syntes var mest lystbetont og som bø på minst motstand. Sambo har rett og slett ikke øye for klær: han bryr seg katta om ting er hullete eller skittent, for stort eller for lite, så lenge man ikke fryser eller er for varm. Derfor falt klær på meg. Jeg hater å rydde og vaske opp mens han synes det er helt greit, og dermed falt det på ham.

Etter snart 20 års samboerskap har vi funnet ut at dette fungerer best for oss, og det handler hverken om at han er mindre begavet eller at vi har en skjev fordeling hva angår hus og familie. Det er primært han som er såkalt "huslig" mens jeg er mer en organisator, og vi fungerer best hvis vi ikke tråkker hverandre på tærne hele tiden. Men det er ikke verre enn at jeg fint kan reise bort og stole på at barna har på seg klær når de går om morgenen.

Gammel 30-09-10, 00:03   #124
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

- hvilken størrelse barna dine bruker i klær?
Ja, det gjør han.

- hvilken størrelse de bruker i sko?
Nja, etter i går, for da var vi på skoshopping.

- hvilke klær som tilhører hvilket barn?
Ja, stort sett, men jeg også går i surr. (Den ene har rosa og rødt i 104 og den andre har rosa og rødt i 110.)

- hva de har av klær og hva de trenger?
Nei, så absolutt ikke.

- (hva du heter)
Hehe, ja. Men jeg kjenner fortsatt at jeg får litt sommerfugler i magen de få gangene han faktisk bruker navnet mitt.

Gammel 30-09-10, 00:19   #125
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Javnt over. Det er dog noen klær som JEG har bestemt har blitt arvet nedover i rekkene, som han ikke har fått med seg. Det kan jeg kanskje ikke klandre ham for. Når det gjeder skostørrelse vet jeg jo knapt det selv fra sesong til sesong.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 00:21   #126
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Mannen hadde faktisk sånn ca oversikt på str i klær da han ble spurt, men sko var han usikker på. Det er jeg som handler generelt. Han både vasker, bretter og stryker tøy. Men studerer det vel ikke så godt. Har vel både med fordeling og interesse og gjøre. Tydeligvis vanlig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 00:23   #127
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg synes det er rart å ikke vite noe som helst om dette i fht egne unger.

Jeg tenker at man tar ansvar for det man må ta ansvar for, og for det som er hensiktsmessig. F.eks er det jeg som tar ansvar for byttetøy, fordi det er jeg som henter og dermed daglig ser hva som er brukt den dagen. Jeg synes det ville være bortkasta energi om begge skulle holde oversikt over slike ting. Imidertid er det han som leverer, og tar ansvar for å kle dem om morgenen. Arbeidsfordeling.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 00:29   #128
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- hvilken størrelse barna dine bruker i klær? Ja faktisk på alle tre når jeg spurte han nå.
- hvilken størrelse de bruker i sko? Nei
- hvilke klær som tilhører hvilket barn? Han holder kun forskjell på klærne til lillebror og jentene. Jentene er så like i størrelsen at der tar han feil noen ganger, eller ganske ofte om jeg ikke har sortert klærne for han riktig i haug. Det er forskjell siden ene er rundere enn den andre.
- hva de har av klær og hva de trenger? NEI, men hadde han gått gjennom klær selv så hadde han klart å finne ut av det.
- (hva du heter) JA, i alle fall på dette tidspunktet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 00:40   #129
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- hvilken størrelse barna dine bruker i klær? Jeg spurte nå, og han svarte faktisk riktig på begge to.
- hvilken størrelse de bruker i sko? Her svarte han også riktig.
- hvilke klær som tilhører hvilket barn? Tjaei. Han tar ofte feil når han skal legge på plass klær, men så er det bare én størrelse som skiller dem, og de har stort sett samme type klær.
- hva de har av klær og hva de trenger? Det vil jeg vel ikke påstå (selv om han gjør det ). Hadde ikke jeg tatt initiativ, hadde nok han tatt seg bryet med å finne det ut. Men da hadde det blitt på fullpris og litt tilfeldig hva som hadde blitt kjøpt inn. Jeg liker å gjøre kupp, og handler ofte på salg i forkant av sesong.
- (hva du heter) Han bruker stort sett riktig navn.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg fascineres bare av ditt valg av ord. Ja herregud han er da ikke tilbakestående, han vasker akkurat like mye klær som meg og blablabla SE så likestilte vi er og jadda. Jeg kunne bare ønske at du snakket om deg selv og hvorfor det er logisk og flott at akkurat dere har den fordelingen dere har. Hos oss er det nemlig logisk at jeg både vasker, bretter og henger på plass tøy. Ingen av oss er tilbakestående av den grunn.

Skremmern sa vel egentlig det jeg mente. Unødvendig å slenge rundt seg med sånne ord, Mim.

Gammel 30-09-10, 00:44   #130
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

hvilken størrelse barna dine bruker i klær? Ja!
- hvilken størrelse de bruker i sko? Nei, han svarte 14. Poden bruker 26/27
- hvilke klær som tilhører hvilket barn? Vi har bare ett barn, så ja.
- hva de har av klær og hva de trenger? Nei.
- (hva du heter) Ja

Gammel 30-09-10, 00:52   #131
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Klesstørrelse hadde kan han antagelig tenke seg til på samme måte som meg. Hva som faktisk faller i smak er jo et annet kapittel.

Skotørrelse finner butikkpersonalet, ikke noe vi trenger vite.

Ja, han kan skille klærne.

Hva de har og hva de trenger? Der er det jeg som har oversikt. Jeg liker det bedre, ingen grunn til at vi begge skal følge med på tester, abefalinger og salg.

Gammel 30-09-10, 01:06   #132
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Nå er han ikke hjemme, så jeg får ikke spurt han, men jeg har inntrykk av at han har passe peiling. Han husker nok ikke helt det 92-98-104-etc systemet, men han er like vel fullt i stand til å gå inn i en klesbutikk og kjøpe klær til barna, siden han ikke er tilbakestående og ikke er analfabet. (Jeg vet ikke dekkdimensjonen på bilen vår, gjør det meg hjelpesløs eller tilbakestående? )

Skostørrelsene kan han ikke. Det kan ikke jeg heller.

Han vet stort sett hvilket plagg som hører til hvilket barn, men det hender han blander noen plagg som minstesøster har arvet av eldstesøster. De to yngste har felles garderobe, så der slipper vi lettvindt unna.

Han vet hva de trenger, men det er stort sett jeg som handler det. Det dreier seg mer om mitt kontrollbehov enn om hans mangel på innsikt etc.

Jeg går ut fra at han husker hva jeg heter.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 08:59   #133
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Min mann er lite pussywhipped, men han er altså barnas far og tar akkurat like mye av klesvask, sammenbretting, påkledning og innkjøp som meg. Eller kanskje jeg shopper litt mer? Men han har ikke noe problem med å orientere seg i en klesbutikk, han kan jo å lese.

Nå for tiden er det han som leverer og henter i barnehagen, ergo har han fullt ansvar for å ha oversikt over byttetøy og ekstratøy, og det går helt uetn å tenke over det en gang.

Jeg synes det er rart å ikke vite noe som helst om dette i fht egne unger.

Jeg vet når bilen bør på service eller når vi må kjøpe nye vinterdekk. Og jeg har ikke lappen en gang.

Det blir litt komisk når man må på død og liv må dele enhver oppgave helt likt for å kunne kalle seg likestilt, altså. Jeg mener det får holde at man deler arbeidsbelastningen likt, og ingen er helt hjelpeløse. For oss er det mer hensiktsmessig at hver velger sine ansvarsområder etter interesse og egnethet. Mannen klarer dette om han må, på samme måte som jeg sikkert ville greid å finne ut hva slags bensin bilen vår bruker, om jeg trengte å vite det. Som du sier, vi kan jo lese. Resonnere kan vi også.

Påkledning deler vi på. Alt det andre med klær er mitt ansvar. Han tar seg av kjøkkenet og niste.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 09:38   #134
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja til alle, bortsett fra hva de trenger. Det vil si, han vet jo om de trenger noe akutt akkurat nå, men akkurat når det gjelder innkjøp er det faktisk jeg som pleier å gjøre det. Eller, i hvert fall planlegge det. Han kan gjerne dra til byen for å kjøpe sko eller klær med ungene, men jeg har som regel bedre oversikt på akkurat det området.

Gammel 30-09-10, 09:43   #135
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er gubben som tar seg av klesvasken her i huset, uten at jeg føler meg veldig tilbakestående av den grunn. For meg blir det litt teit at man MÅ gjøre halvparten hver av alt i heimen. Her fordeles oppgavene etter anledning, interesse og lyst. Fungerer ypperlig.

Han vasker klær, jeg kjøper klær, han støvsuger, jeg lager middag, jeg leverer i barnehagen, han henter, jeg ammer, han smører skiver...

Gammel 30-09-10, 09:54   #136
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er forresten helt bortreist når det gjelder mathandling. Når jeg kommer i butikken vet jeg så og si aldri om vi trenger melk eller brød, hva slags pålegg det minker av, eller hva som skal til for å lage en hel middag uten å mangle noe. Jaggu godt vi utfyller hverandre og ikke er klin like. Jeg hadde jo fått det til hvis jeg ikke hadde han.

Gammel 30-09-10, 10:21   #137
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Det jeg synes er viktig er at man er i stand til å hjelpe barnet med å finne riktige klær, både hjemme og på butikken. Å klare den jobben er noe jeg virkelig mener at man må kunne forvente at en person som har barn må klare.

Men assa, partneren vet jo hvor gammel barnet er, da, så om h*n ikke akkurat vet at 5 år er 110, er det bare å spørre ekspeditøren "hei du, ungen min er 5 år, hvilken størrelse er det?" På H&M er det i tillegg sånne oversikter.

Her synes jeg mange lager storm i vannglass, altså, for det er jo mulig å finne ut av det skulle man få bruk for informasjonen.

Gammel 30-09-10, 10:23   #138
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Men assa, partneren vet jo hvor gammel barnet er, da, så om h*n ikke akkurat vet at 5 år er 110, er det bare å spørre ekspeditøren "hei du, ungen min er 5 år, hvilken størrelse er det?" På H&M er det i tillegg sånne oversikter.

Her synes jeg mange lager storm i vannglass, altså, for det er jo mulig å finne ut av det skulle man få bruk for informasjonen.

Ja, virkelig.

Dette hadde kun vært et reelt problem dersom mannen min virkelig var tilbakestående.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 10:24   #139
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Nei, han vet ikke en dritt. Det er jeg som holder orden på alt det der. Og blå klær går til storebror som bruker 116, uansett hvor små de er.
Han klarer å kle på de skikkelig da, hvis det var det det siste spørsmålet betydde.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 10:24   #140
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Dette hadde kun vært et reelt problem dersom mannen min virkelig var tilbakestående.

Jepp.

Familie som handler jule- og bursdagsgaver spør heller aldri hvilken størrelse barnet bruker. Det holder visst lenge å vite barnets alder. :go figure:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.