Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-10, 21:20   #41
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg håper mine naboer er like edle som deg...

Ble litt paranoid etter alt det brutale kattehatet i kattetråden for en tid siden.

Hvor mange ganger skal jeg si dette, Zöe? Jeg har ikke problemer med katter, jeg har problemer med folk som skaffer seg katt i tettbygd strøk. Men, som sagt, jeg er edel, og prøver å få perspektiv ved å fortelle meg selv at det er bra de ikke har klapperslanger eller noe sånt. OK, nok avsporing, vi har vel hatt nok kattetråder for en stund.,,

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 21:29   #42
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bor i en bydel som alltid har hatt et litt frynsete rykte men kan ikke si vi merker så mye til det. Her er det alle slags folk og vi har aldri opplevd problemer av noe slag. Men en kar gjør seg jo bemerket; han er psyk og fører bla høyrøstede samtaler med seg selv (jeg tror det er en hel forsamling oppi hodet hans...). Han sykler året rundt, i all slags vær og til alle døgnets tider. Heldigvis gjør han ingen fortred, han er helt "normal" hvis du snakker med han.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 21:50   #43
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Hvis jeg hadde rare naboer, ville jeg nok ganske sikkert ikke skrevet om dem på et vidåpent nettsted.

Smart!

Nå har jeg plutselig oppdaget at du heter Toffskij Regner med det er toffern som ikke heter Tinetoff lenger eller???

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 21:52   #44
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

SR hadde noen meget mystiske naboer før husker jeg; du hørte ikke et pip fra dem hele dagen, men når man gikk og la seg, gjerne mellom kl. 23 og 01, da ble det liv i etasjen over - romstering, møbler som flyttet på seg, hu og hei. Hmmm ...

Gammel 02-10-10, 22:34   #45
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

SR hadde noen meget mystiske naboer før husker jeg; du hørte ikke et pip fra dem hele dagen, men når man gikk og la seg, gjerne mellom kl. 23 og 01, da ble det liv i etasjen over - romstering, møbler som flyttet på seg, hu og hei. Hmmm ...

ja sant..VAMPYRER!! de flyttet,

nå bor det en suuuperskjønn dame der med sønnen sin. hun er bare sååå herlig.. *spisehenneopp*

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 22:40   #46
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

slarvete eller ikke, jeg gjorde et forsøk på å få i gang en artig samtale en lørdag, og syns ikke jeg skal slaktes av den grunn.

Den ene naboen til mamma(hun bor i en bygård som er svært lytt) er en enslig kvinne på tja 60.. hun har hanky panky hver lørdag kveld sier mamma som har kjøpt seg soviro nå pga gnålet og knirkingen rett over soverommet hennes..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:14   #47
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er skikkelig artig å slarve om hvor rare alle andre enn en selv er, særlig de som tillater seg å ha :gisp: sex når de har passert 50!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:31   #48
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

SpetakkelSlarv.

Gammel 02-10-10, 23:34   #49
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, det er skikkelig artig å slarve om hvor rare alle andre enn en selv er, særlig de som tillater seg å ha :gisp: sex når de har passert 50!

Jeg skal slutte i god tid innen jeg fyller 50.

Gammel 02-10-10, 23:34   #50
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Djiiiizzz, SR, denne tråden er faktisk så teit at den fortjener slakt. Du er en av de minst anomyme her inne, og du henger ut dine egne og din mors naboer på et åpent nettsted.
Hva om damen i naboleiligheten din er søsteren min? Eller hva om våre mødre er naboer?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:35   #51
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 02-10-10, 23:48   #52
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For mange år siden, pre-barn, bodde vi i første etasje i et leilighetskompleks. Over oss bodde en dame på 50+. De fleste av uka kvelder kom det en snål mann på besøk til henne. Han parkerte sykkelen sin i fellesgangen og klokka 23.00 var de i gang på soverommet rett over oss. Senga knirket ikke, den smalt i veggen, og dama hylte høyt. Vi hadde alltid soveromsvinduet vårt åpent, og det var ikke før vi flyttet at vi kom på at hun nok hadde hørt også ganske ofte...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:52   #53
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ingen rare naboer nå, tror jeg. Men der jeg bodde for et par steder siden hadde jeg det

Vi snakker om et eldre ektepar som nitidig måket hele den 90 kvm store gårdsplassen bare det kom en cm med snø. De kostet også bort all grus og skitt fra fortauet rett utenfor utkjøringen sin - skitten dumpa de forøvrig ned i nærmeste kum De la lapper på biler som hadde parkert på veien overfor utkjøringen deres; vi sneik oss til å se på en lapp en gang, og det var kjefting for at idioten hadde parkert slik at de kanskje hadde problemer med å komme ut av gårdsplassen sin. Dette var på sommeren. Veien var bred nok til at to biler glatt kunne møtes og utkjøringa deres var på størrelse med tre biler i bredden. Vi fikk også kjeft fordi vi hang ut klesvasken på en søndag. De sto i kjøkkenvinduet og glodde på oss hver gang vi gikk ut av døra - vi vinka hver gang Tomtegrense var tomtegrense, så å bevege seg en meter inn på deres plen var fy fy (ingen gjerder eller hekk), men at deres barnebarn rulla rundt utenfor stuevinduene våre var helt ok. Det var mye rart med disse, men de var jo ikke direkte plagsomme akkurat. Bare morsomme for oss.

Gammel 02-10-10, 23:57   #54
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Den verste tror jeg ikke er på nett. Hun er femognitti, flytta inn i nabolaget for ca tre år siden. Relativt nye rekkehus. Hun var grei nok til å informere samboer da hun flytta inn om at hun mislikte unger sterkt. Har ikke hatt trøbbel med henne før i sommer, da gutta syklet litt rundt her og på en eller annen måte fikk irritert henne. De syklet forbi inngangspartiet hennes og ved siden av en thuija-hekk, sånn at de fikk et lite hopp med sykkelen. Gutter og sykkelhopp...
Hun var sikkert redd for hekken sin, og gutta fikk selvsagt forbud mot å sykle i nærheten av henne.
Likevel er hun nå blitt såpass at bare de går forbi hennes del av rekken stikker hun hodet ut og kaller dem alle de hyggeligste ting hun finner i banneordboka si. "Heldigvis" er det ikke bare våre barn som får gjennomgå, og jeg har fått vite at det har vært en hendelse såpass alvorlig at det har blitt tatt videre på en eller annen måte. Antar hun har fått en advarsel.

Og hvordan nabolaget ser på oss? Jeg tipper de ser oss som en bråkete småbarnsfamilie med (for) mange unger som ikke helt har styring. Plenen vår klippes når vi må, blomsterbedene har like mye ugras som blomster, og leker er litt overalt. Og ungene er høylytte, krangler mye og gråter når de krangler. De har sikkert også fått høre en del mindre sympatiske brøl fra den lett stressede moren til barna, med innhold de aldri ville trodd de skulle høre fra noen. Av typen "GÅ NED fra garasjetaket!!!"

Gammel 03-10-10, 00:28   #55
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt naboer som hadde svært høylytt sex - det var litt slitsomt, faktisk.

Gammel 03-10-10, 00:35   #56
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Vi har mange katter til naboer.
Ellers bor vi i borettslag, med tre hus a 8 leiligheter. Det er veldig hyggelig her, og jeg trives kjempegodt. Selvsagt har vi også litt forskjellige folk her, men det er jo et lite krydder i hverdagen.

Jeg nevnte kattene... vi har jo hund da, en jakthund. Den er spesielt interessert i kattene og særdeles bråkete når den ser en katt. Vi høres, for å si det sånn.

Ellers er vi snille og greie tror jeg. Jeg har mange planter og litt prosjekter, og det ene i en blomsterkasse tok helt av i sommer, det hang blomster nedover i store mengder, ned til naboen etc... så nesten ut som en liten tropisk hage her. Litt mange frø, kanskje... og gjødsel.

Gammel 03-10-10, 00:54   #57
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har rare naboer.

Naboene synes nok at jeg er den aller rareste.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 02:49   #58
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Mannen min klippet gresset og det hang noen gress tufser fast i skoen hans mens han gikk opp de to trappetrinnene til døren så ser vi deres 7 år gamle jente komme med liten håndkost og koster det bort, vi spørr hva hun holder på med, svaret er mamma kommer til å bli såå sur på meg om det er møkkete så jeg tørr ikke å dra hjem før det er borte!!! Vi ble helt paffe. Dama støvsuget ca 3 ganger hver eneste dag ofte mer. De kranglet i ett sett.

Hmmm. Det høres ikke ut som denne jenta hadde det særlig bra. Håper dere gjorde noe med det?

Gammel 03-10-10, 03:30   #59
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bodde nabo med et vanvittig merkelig gammelt ektepar, men heldigvis har vi flyttet.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 05:55   #60
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har hatt naboer som hadde svært høylytt sex - det var litt slitsomt, faktisk.

De gangene jeg har høylytt sex - det hender - gir jeg katta i hva naboene tenker.

Og vi har svigers i det ene huset og svigerinnen min i det andre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:58.