|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?
Hvor mange ganger skal jeg si dette, Zöe? Jeg har ikke problemer med katter, jeg har problemer med folk som skaffer seg katt i tettbygd strøk. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Vi bor i en bydel som alltid har hatt et litt frynsete rykte men kan ikke si vi merker så mye til det. Her er det alle slags folk og vi har aldri opplevd problemer av noe slag. Men en kar gjør seg jo bemerket; han er psyk og fører bla høyrøstede samtaler med seg selv (jeg tror det er en hel forsamling oppi hodet hans...). Han sykler året rundt, i all slags vær og til alle døgnets tider. Heldigvis gjør han ingen fortred, han er helt "normal" hvis du snakker med han. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Pauset
|
Smart! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?SR hadde noen meget mystiske naboer før husker jeg; du hørte ikke et pip fra dem hele dagen, men når man gikk og la seg, gjerne mellom kl. 23 og 01, da ble det liv i etasjen over - romstering, møbler som flyttet på seg, hu og hei. Hmmm ...
|
|
|
#45 |
|
Møllspist fletthurpe
|
ja sant..VAMPYRER!! de flyttet,
|
|
|
#46 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?slarvete eller ikke, jeg gjorde et forsøk på å få i gang en artig samtale en lørdag, og syns ikke jeg skal slaktes av den grunn.
|
|
|
#47 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Ja, det er skikkelig artig å slarve om hvor rare alle andre enn en selv er, særlig de som tillater seg å ha :gisp: sex når de har passert 50!
|
|
|
#49 |
|
Shake it out!
|
Jeg skal slutte i god tid innen jeg fyller 50.
|
|
|
#50 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Djiiiizzz, SR, denne tråden er faktisk så teit at den fortjener slakt. Du er en av de minst anomyme her inne, og du henger ut dine egne og din mors naboer på et åpent nettsted. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?For mange år siden, pre-barn, bodde vi i første etasje i et leilighetskompleks. Over oss bodde en dame på 50+. De fleste av uka kvelder kom det en snål mann på besøk til henne. Han parkerte sykkelen sin i fellesgangen og klokka 23.00 var de i gang på soverommet rett over oss. Senga knirket ikke, den smalt i veggen, og dama hylte høyt. Vi hadde alltid soveromsvinduet vårt åpent, og det var ikke før vi flyttet at vi kom på at hun nok hadde hørt også ganske ofte... |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Jeg har ingen rare naboer nå, tror jeg. Men der jeg bodde for et par steder siden hadde jeg det
|
|
|
#54 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Den verste tror jeg ikke er på nett. Hun er femognitti, flytta inn i nabolaget for ca tre år siden. Relativt nye rekkehus. Hun var grei nok til å informere samboer da hun flytta inn om at hun mislikte unger sterkt. Har ikke hatt trøbbel med henne før i sommer, da gutta syklet litt rundt her og på en eller annen måte fikk irritert henne. De syklet forbi inngangspartiet hennes og ved siden av en thuija-hekk, sånn at de fikk et lite hopp med sykkelen.
|
|
|
#55 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Jeg har hatt naboer som hadde svært høylytt sex - det var litt slitsomt, faktisk.
|
|
|
#56 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Vi har mange katter til naboer.
|
|
|
#57 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Har du noen rare/spesielle naboer? og hva tror du naboene tror om deg?Jeg har rare naboer. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
saftig
|
Hmmm. Det høres ikke ut som denne jenta hadde det særlig bra. Håper dere gjorde noe med det?
|
|
|
#60 |
|
Shake it out!
|
De gangene jeg har høylytt sex - det hender - gir jeg katta i hva naboene tenker.
|
![]() |
|
|