Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 00:49   #81
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff! Hvordan få opp temperaturen på FP?

Fantastisk!

Gammel 07-10-10, 00:49   #82
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Miss GrunnfaRnes selvsagt. Gotta love the iPhone!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 00:56   #83
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Ja, altså, jeg litt over all faens grunn ...

Gammel 07-10-10, 01:20   #84
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

KG = Kvinneguiden.

Er det forumet for de som trenger hjelp til å bli mer kvinnelig?
Hvordan bli mer kvinne, lizzom?

Gammel 07-10-10, 02:39   #85
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har knapt skummet tråden, men mitt råd er:
Les shoppingtråder, slå sammen summer og still kritiske spørsmål.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 11:35   #86
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sydd denne:

Det er helt sant. Det var lett. Nå skal jeg lage en salgstråd. Snart.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 11:36   #87
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har knapt skummet tråden, men mitt råd er:
Les shoppingtråder, slå sammen summer og still kritiske spørsmål.

Gammel 07-10-10, 12:54   #88
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Er ikke bilsikring en "hot potato" her inne,som på de fleste fora?

Cille: Nyyydelig kjole!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 13:03   #89
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Standard

Du skjønte vel at det var trolling, Kanina, har jeg ikke fortalt deg hvor lite fingernem jeg er? Symaskinene knekker jo nålene og undertrådene slår knuter bare jeg nærmer meg. Jeg har en symaskinforbannelse over meg.

( )

Gammel 07-10-10, 13:04   #90
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Standard

kanin?

Kanina?

:forvirret:

Gammel 07-10-10, 13:05   #91
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Skjønte jeg vel ikke

Men er minst like grønn på symaskin selv,om ikke verre,så det er sagt

Gammel 07-10-10, 13:12   #92
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når vi snakker om Troll, er det noen på FP nå?

Gammel 07-10-10, 13:28   #93
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Jeg er da ikke noe troll så det er sagt
For jeg har vært Kanin på nett siden 1998,og fikk jo til og med lov av KaninA å beholde meg selv

Gammel 07-10-10, 13:34   #94
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Når vi snakker om Troll, er det noen på FP nå?

Det er det helt sikkert. Jeg så det var en som prøvde å påstå at han var en fisk her en gang. Ikke søren altså. Jeg kan såpass naturfag. Fisker kan ikke skrive på tastatur.

Opprinnelig lagt inn av Kanin, her.

Jeg er da ikke noe troll så det er sagt
For jeg har vært Kanin på nett siden 1998,og fikk jo til og med lov av KaninA å beholde meg selv

Burde vi kanskje kalle deg KaninB?

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 13:42   #95
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er det helt sikkert. Jeg så det var en som prøvde å påstå at han var en fisk her en gang. Ikke søren altså. Jeg kan såpass naturfag. Fisker kan ikke skrive på tastatur.

Men troll kan Skrive på tastatur altså

Gammel 07-10-10, 13:45   #96
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Men troll kan Skrive på tastatur altså

Jeg har møtt et. Det kunne.

Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 13:47   #97
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Standard

Har ingenting imot å bli kalt KaninB jeg,så lenge det ikke står på postkassa mi

Gammel 07-10-10, 13:49   #98
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje Sitron har dukket opp med et nytt nick, og nekter å fortelle oss det?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 13:49   #99
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan jeg bytte nick til Lime?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-10, 13:52   #100
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir fårvirra av så mange kaniner. Hvordan stiller De Dem i Knausgård-saken, KaninB?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:16.