Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ammetelt: Smart eller teit?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-10, 21:11   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ammetelt: Smart eller teit?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

For å ta det siste først, de finnes ikke i store størrelser og dernest lurer jeg litt på hva du evt skulle gjort med folk som blotter mer enn du ønsker å se? Siden altså diskret amming er greit, mens udiskret amming ikke er greit?

Hva jeg skulle ha gjort? Det er vel ikke stort å gjøre?
Jeg liker det ikke, jeg snur meg vekk, jeg føler med ille berørt av at folk flasher for mye av den nakne kroppen sin i det offentlige rom og jeg synes det er unødvendig når det finnes pene klær som skjuler. (Som ammetopper, for de som passer disse, eller andre typer klær.)
Jeg kan ikke gjøre noe med alt jeg ikke synes om - kan du?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:34.