Sv: Vær ærlig nå da! Anser du deg selv som en av de smarteste på FP?
Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.
Jeg liker egentlig ikke den fokusen noen har her inne på at en skal være så velformulert og intelligent osv. Det kan skremme folk fra å si noe. Liker bedre en holdning der alle er velkomne til å si noe og ingen skal føle at de ikke holder "mål".
Jeg syns det er flott at det er en trend her inne på å være velformulert og intelligent. Alle er likevel velkomne til å si noe, men det er ikke sikkert de føler de passer inn. Det fins masse ulike fora for de som syns kosemosing er viktigst.
Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.
Og jeg begynner rett og slett å bli lei av at dere faste "gode gamle" FP-ere maser noe så jævlig om hvor utrolig smarte og lure folk på forumet er. Jeg har vært på ganske mange forum. Dette er det første og eneste forumet jeg har vært borti hvor det er så inn i helvete viktig å være SMART!
Det får ikke hjelpe om det er mange smarte folk her - det er uansett kvalmende slik dere holder på. Ja, det er fint å være smart. Men det er også fint å være anstendig, humoristisk, medmenneskelig, empatisk, og ganske mange andre ting også. Det har jeg fremdeles ikke sett at noen skryter av at FP-folk er.
Milde makter for en selvdigging.
Jeg klarer egentlig ikke annet enn å fnise litt av innlegget ditt, jeg.
Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.
Jeg elsker å være et sted hvor folk kan rettskrivning og har formuleringsevne. Og jeg er ikke redd for å si det høyt heller 
Samme her.
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Dette har jeg alltid syntes er det mest irriterende med FP. At man skal være så fordømt ydmyk hele tiden i begynnelsen. Det blir ikke riktig å sammenligne FP med en jobb, der må man kanskje regne med at de som har vært der lenger vet litt mer. Her inne kan det jo like gjerne være at nykommeren Vet Best i en diskusjon, så hvorfor skal ikke han/hun få være like kjepphøy og arrogant som de andre her inne hvis man ønsker det? 
For all del, det må jo nykommere bare være. Og noen er det jo også? Ikke alle får pepper heller. Ikke de som evner å argumentere saklig når de eventuelt møter motbør. De som blir sure og snurte fordi noen stiller spørsmål ved mer eller mindre gjennomtenkte utsagn får takke seg selv.
Opprinnelig lagt inn av kie
Obs: Dette handler mer om hvordan vi ter oss enn om enkeltpersoner. Jeg brukte DM som eksempel fordi jeg regner med at "alle" her har pratet med henne i mer eller mindre grad. Og for ordens skyld: Dette var ikke ment som nedlatende omtale om pleiere generelt.
Klok av skade? Ja?