Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fame og barnehagebilder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-10, 22:14   #22
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fame og barnehagebilder

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Og som andre sier, ikke bestill med en gang for de kommer med gode tilbud etterhvert

Eh - når da? Og hvor gode tilbud? Jeg skulle nemlig sjekke med mannen før vi bestilte og han hadde en utrolig slitsom periode på jobb, så den første fristen mistet vi rett og slett.

Jeg er kjempefornøyd med bildene av vår jente. Men dette er sikkert veldig avhengig av fotografen? Og kanskje også av personalet i barnehagen? For hos oss hadde en av personalet vært sammen med det barnet som ble fotografert. Min jente - som har hatt to runder med barnehagebilder tidligere hvor hun var totalt ugjenkjennelig pga null smil og sammenknepet munn - smilte og var rett og slett glad på bildene. Hun er en blid jente, og fotografen hadde vært veldig god til å fange dette i bildene.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.