|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Khoumiss med kullsyre, det må da være en vinner blant Steppenes Store Sønner?
|
|
|
#102 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Sukat er ille. Kaviar (type Mills etc.) er noe jeg vil like, men klarer det bare ikke... Og mandelessens i kaker og bakverk. Det skjønner jeg virkelig ikke vitsen med. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Banan, vel!
|
|
|
#104 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Tran. Tran og flytende penicillin er det eneste jeg vet om som fremkaller spontant oppkast hos meg. Jeg greier rett og slett ikke å innta det, dessverre!
|
|
|
#105 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Jeg hater stangselleri. Djevelens verk til matverdenen. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?
Interessant.
|
|
|
#107 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Ål.
|
|
|
|
#108 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Cherrytomater er forresten også ganske grøsselig. Ikke alltid, men noen ganger er de så fæle at jeg rett og slett ikke får dem ned.
|
|
|
#109 |
|
Fola Blakken
|
Jeg digger Divine-mannen, han sier så mye kult.
|
|
|
|
#110 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Min kreative far som på 80-tallet var svært opptatt av gjenbruk, og å ikke kaste rester. Han var førstemann hjemme fordi min mor jobbet litt lenger unna, og dermed hadde han ansvaret for middagene.
|
|
|
#111 |
|
Ferdig!
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Ok, når jeg leser resten av tråden her tror jeg nok at jeg heller hadde hivd innpå en bunt stangselleri enn mye av det andre her :grøss: |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Det verste for meg er når man i ungarsk festmat, som ellers smaker kjempe godt, gjemmer røkt svinehud som av kokingen er blitt en ganske så stor utyggbar hard geleklump. Jeg for akkute brekninger når jeg for det i munnen. Min mor og resten av min familie har heldigvis sluttet med det men når vi er på besøk derimot!! Ikke kan jeg spørre verten heller om de har de derre ekle greiene for det ter seg jo ikke akkurat å spørre om. Men det er så ille at jeg mister totalt matlysten og må virkelig anstrenge meg for ikke å kaste opp. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Forelska
|
Hehe - og så har eg alltid lurt på kva ein brite ville meina om hermetisk Bog-skinke - "Bog in a Box?!?"
|
|
|
|
#115 |
|
er her
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Det er mye jeg ikke er så veldig glad i og fint unngår å servere på middagsbordet hjemme, men det verste jeg har spist. Hm, kommer på mange ting som ikke er spesielt godt som lever, spekket sild, tran, diverse mugg oster.
|
|
|
|
#116 |
|
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Kava - nasjonaldrikken på Fijiøyene. En slags rotvekst de puttet i en gammel sokk og rørte rundt i vann. Det så ut som oppvaskvann og smakte omtrent likedan. Sist redigert av malou : 18-10-10 kl 18:37. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
can-jur
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Cornflakes og melk, med hembrent i......
|
|
|
|
#118 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Hm. Jeg kommer ikke på så mye, tror jeg.
|
|
|
#119 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?..... Sist redigert av kharadra : 02-12-10 kl 01:06. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Hva er desidert det verste du noensinne har smakt/spist?Har ikke så mye som kan slå det som allerede er nevnt, men som en litt fraværende person om morgenen, har jeg smakt noen kaffekombinasjoner som ikke smaker spesielt godt: Kaffe med enhver variant av biola, ikke noen høydare smaksmessig, klumpete blir det også.
|
![]() |
|
|