Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilket stjernetegn er du født i?
Væren 16 8,74%
Tyren 17 9,29%
Tvillingene 14 7,65%
Krepsen 15 8,20%
Løven 12 6,56%
Jomfruen 16 8,74%
Vekten 24 13,11%
Skorpionen 20 10,93%
Skytten 16 8,74%
Steinbukken 9 4,92%
Vannmannen 10 5,46%
Fiskene 13 7,10%
Jeg ligger helt på vippen mellom to tegn 1 0,55%
Deltakere: 183. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-10, 21:47   #81
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?

Jeg er fisk. Jeg leste gjennom beskrivelsene i linken i HI fort, og ser at jeg kjenner meg igjen i 6 av beskrivelsene, pluss i mindre grad to til.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 21:48   #82
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nå har jeg lest meg opp, og funnet ut at stjernetegnet representerer ditt indre jeg, mens ascendanten står for den måten du møter omgivelsene på. Det forklarer min spaltede personlighet og misforholdet mellom den visuelle og den skriftlige versjonen av meg. :skorpion i løveklær:

Hvaordan vet man hvilken acedant man har?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg er tvilling.

Typiske trekk for tvilling er:

• Du har en velutviklet sosial intelligens
  • Du er ekstremt verbal
  • Du elsker alt som er nytt og spennende
  • Du er en notorisk flørt
  • Du er nysgjerrig
  • Du liker å lære nye ting
  • Du er meget sosial
  • Du kan gjøre flere ting på en gang
--> Og jeg kan vel si at alle disse punktene passer meg (og sikkert mange flere... )

Jeg er også tvilling og vet ikke om jeg finner dette mer passende enn mange av de andre beskrivelsene av stjernetegn.
Jeg syns slike ting er morsomt, men tror ikke på det.

Gammel 19-10-10, 22:11   #83
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Kirsebær: Gå inn på www.alabe.com og få deg et Free Chart (litt nede på siden til venstre). Det som blir ditt "Rising sign" er ascendanten din. Artige saker.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 22:14   #84
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Tyr.

Du liker kvalitet og komfort - Oh yes.
Du elsker god mat og god vin - ja
Du liker å samle på ting - nei
Du tror på det som er konkret og virkelig - ja, veldig
Du er fast og utholdende - ja. Og sta.
Du er sensuell og opptatt av estetikk - haha, nei!
Du er økonomisk - ja
Du liker å eie - tja.

Passer ganske bra på meg, men siden jeg tror på det konkrete og virkelige så tror jeg ikke på dette.

Gammel 19-10-10, 22:19   #85
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk blant annet dette:

You will explore and idealize the benefits that can accrue from the study of the occult, healing and psychology.

Jeg har fått laget horoskopet mitt flere ganger, og det stemmer sinnsykt dårlig.

Gammel 19-10-10, 22:24   #86
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Vekt, med ascedanten i toern.

Stemmer det, du hadde jo bursdag på bursdagen min.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 22:37   #87
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg har fått laget horoskopet mitt flere ganger, og det stemmer sinnsykt dårlig.

Hvor? (Og ikke minst: hvorfor? )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 22:38   #88
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det stemte ganske bra på meg, via den linken Ami la ut. Ikke alt nei, men mer enn halvparten. Jeg har visst accendanten i jomfruen og er altså vekt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 22:41   #89
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Vekt, med ascedanten i toern.

Haha, du sa toer'n!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 22:43   #90
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er forresten tvilling. Var veldig oppslukt i astrologi da jeg var i tidlig tenårene, og var også veldig opptatt av å være en typisk tvilling.

Jeg tror ikke på astrologi. Samtidig kjenner jeg mange som er født i tvillingen som er forbløffende lik meg i mange personlighetstrekk.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 22:46   #91
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er skytte og vet ikke hvor jeg har assistenten. Tror selvsagt bare på det som passer meg.

Gammel 19-10-10, 22:50   #92
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg er tvilling.
Leste alltid horoskop før, nå bare dersom det skinner i mot meg i en avis, et blad o.l.
Tror ikke på det, bare moro å lese.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 22:52   #93
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er løve og har assistenten (good word, Tåtti) i bukken.

Gammel 20-10-10, 12:58   #94
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle fått respekt for astrologi om man hadde kunnet personlighetsteste asylbarn og kunnet revershoroskopere seg tilbake til når de sannsynlig var født, sånn at man hadde hatt en skikkelig test på alder.

(Istedet for den vilkårlige håndrøntgengreia som bedrives nå)

Gammel 20-10-10, 13:31   #95
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vær uten peiling eller interesse for astrologi. Jeg leser ikke horoskopene mine og tror heller ikke på det.

Gammel 20-10-10, 15:09   #96
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Avviser i utgpunkt astronomi, men alle kjærestene mine har vært jomfruer og alle mine beste venner er skorpioner. Selv er jeg steinbukk.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:17   #97
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er skorpion. Og i følge de fleste horoskop en typisk skorpion. Ikke alle punkt i linken i hovedinnlegget passer, men mange.

Om jeg tror på astrologi? Mja, det er vel å overdrive en smule, men jeg avviser det ikke helt.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:20   #98
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilith, her.

Avviser i utgpunkt astronomi, men alle kjærestene mine har vært jomfruer og alle mine beste venner er skorpioner. Selv er jeg steinbukk.

Dette bekrefter da det astrologien sier, at stjernetegn med ett (skorpion) eller tre stjernetegn (jomfru) imellom passer bra sammen, du er nok en typisk steinbukk og kan nok ha mye glede av å studere horoskopet ditt for å se hva fremtiden har å by på.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 15:32   #99
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Mannen og meg er begge løver og svært ulike som personer med unntak av et par punkter.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-10, 16:57   #100
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

LØVEN

Du elsker luksus - oh, yes
Du faller lett for ros - stemmer nok til en viss grad (hvem liker ikke ros?)
Du er ikke selvkritisk - stemmer ikke så bra. jeg har en tendens til å være min sterkeste kritiker.
Du elsker oppmerksomhet - positiv oppmerksomhet, ja!
Du er stolt - ja
Du er generøs - ja
Du blir ofte oppfattet som arrogant - det tror jeg faktisk, men det er ikke meningen å fremstå slik

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.