|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvilket stjernetegn er du født i? | |||
| Væren |
|
16 | 8,74% |
| Tyren |
|
17 | 9,29% |
| Tvillingene |
|
14 | 7,65% |
| Krepsen |
|
15 | 8,20% |
| Løven |
|
12 | 6,56% |
| Jomfruen |
|
16 | 8,74% |
| Vekten |
|
24 | 13,11% |
| Skorpionen |
|
20 | 10,93% |
| Skytten |
|
16 | 8,74% |
| Steinbukken |
|
9 | 4,92% |
| Vannmannen |
|
10 | 5,46% |
| Fiskene |
|
13 | 7,10% |
| Jeg ligger helt på vippen mellom to tegn |
|
1 | 0,55% |
| Deltakere: 183. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Jeg er fisk. Jeg leste gjennom beskrivelsene i linken i HI fort, og ser at jeg kjenner meg igjen i 6 av beskrivelsene, pluss i mindre grad to til.
|
|
|
#82 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?
Hvaordan vet man hvilken acedant man har?
Jeg er også tvilling og vet ikke om jeg finner dette mer passende enn mange av de andre beskrivelsene av stjernetegn.
|
|
|
#83 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Kirsebær: Gå inn på www.alabe.com og få deg et Free Chart (litt nede på siden til venstre). Det som blir ditt "Rising sign" er ascendanten din. Artige saker.
|
|
|
#84 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Tyr.
|
|
|
#85 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Jeg fikk blant annet dette:
|
|
|
#88 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Det stemte ganske bra på meg, via den linken Ami la ut. Ikke alt nei, men mer enn halvparten. Jeg har visst accendanten i jomfruen og er altså vekt.
|
|
|
#90 |
|
*_*
|
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Jeg er forresten tvilling. Var veldig oppslukt i astrologi da jeg var i tidlig tenårene, og var også veldig opptatt av å være en typisk tvilling.
|
|
|
|
#91 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Jeg er skytte og vet ikke hvor jeg har assistenten. Tror selvsagt bare på det som passer meg.
|
|
|
#92 |
|
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Jeg er tvilling.
|
|
|
|
#93 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Jeg er løve og har assistenten (good word, Tåtti) i bukken.
|
|
|
|
#94 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Jeg skulle fått respekt for astrologi om man hadde kunnet personlighetsteste asylbarn og kunnet revershoroskopere seg tilbake til når de sannsynlig var født, sånn at man hadde hatt en skikkelig test på alder.
|
|
|
#95 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Vær uten peiling eller interesse for astrologi. Jeg leser ikke horoskopene mine og tror heller ikke på det.
|
|
|
#96 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Avviser i utgpunkt astronomi, men alle kjærestene mine har vært jomfruer og alle mine beste venner er skorpioner. Selv er jeg steinbukk.
|
|
|
|
#97 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Jeg er skorpion. Og i følge de fleste horoskop en typisk skorpion. Ikke alle punkt i linken i hovedinnlegget passer, men mange.
|
|
|
#98 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?
Dette bekrefter da det astrologien sier, at stjernetegn med ett (skorpion) eller tre stjernetegn (jomfru) imellom passer bra sammen, du er nok en typisk steinbukk og kan nok ha mye glede av å studere horoskopet ditt for å se hva fremtiden har å by på.
|
|
|
#99 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?Mannen og meg er begge løver og svært ulike som personer med unntak av et par punkter. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Avsporing: Hvilket stjernetegn er du født i?LØVEN
|
![]() |