|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJa, jeg argumenterer ikke mot at det er effektivt når man HAR fått til en livsstilsendring, altså, ei heller at ingen klarer det. Men det er skuffende få, uansett metode. Vi har jo hatt den diskusjonen noen ganger i forbindelse med vektoperasjonstrådene? At man går ned 40 kg, flere ganger, men uansett hvor motivert man er, så klarer man ikke å holde det. Helt til man mister motet.
|
|
|
#82 |
|
Passiv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeDet å greie å legge om livsstilen er hele nøkkelen, ja. Det er derfor det er så viktig å finne noe som faktisk passer for den enkelte sånn at det ikke føles som et offer. Å gå resten av livet på ren viljestyrke i sterk grad blir gjerne et problem. |
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikke
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJa, det er flott når det funker. De aller, aller fleste som lever sunt og holder vekten, bruker for øvrig ikke lavkarbo, men måtehold og sunn fornuft. Det er også greit å ha i mente.
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ikke sant - det blir litt sånn så lenge man klarer å gjøre noe gjennomført, så funker det. For meg er det helt åpenbart at lavkarbo har noe å si, men jeg holdt jo vekta da jeg spiste "normalt" også. Bare at grunnvekta var 20-30kg høyere. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Passiv
|
Det er vel det denne måten å spise på gjør for meg. Den holde blodsukkeret såpass i vater at jeg uten en evig kraftanstrengelse kan bedrive måtehold og sunn fornuft. |
|
|
|
#87 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeKari sier det alle vet, men ingen feite liker å høre. Jeg synes det er flott at det finnes noen som drar de overvektige opp av stolen og fillerister dem litt. Det er kanskje ubevisst fra Karis side, men jeg overbevist om at alle som disser henne i denne tråden forbrenner noen kalorier der de hamrer over tastaturet i vrede. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeDere, hvem da? Er alle som synes KJ er et brødhøl hjelpeløse og eh, var det feite det het?
|
|
|
#89 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeNice, Erasmus.
|
|
|
#90 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Nå er Kari igang igjen: Fedon funker ikkeJojo, hvis du ikke skal gå ned.
|
|
|
#91 |
|
Passiv
|
Erasmus var det nicket jeg ikke kom på forrige dagen da jeg skulle si eksempel på en av de få jeg med god samvittighet omtaler med personkarakteristikker. |
|
|
|
#92 |
|
Ekvilist
|
Jeg kjenner at jeg blir sjempeinspirert til å få den såkalt feite rumpa opp av stolen når jeg leser den slags! Fortsetter Erasmus, KJ og regjeringen på det viset så kommer vi snart til å ha en undervektig befolkning! :bekymret:
|
|
|
#93 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Du er rett og slett fantastisk, smilefjes! |
|
|