|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Her har det nemlig vært praktisert litt forskjellig; tilstøtende fredag eller lørdag og på dagen i tillegg.
|
|
|
#142 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Men når sånn ca på kvelden går de? |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?
Hydro Gas - ring for å bestille. Finnes det iskremfabrikk i nærheten av deg, kan det hende de også selger tørris. Koster ikke mye heller, rundt 25 kr pr kg. Bare husk at den løser seg opp til gass, og derfor aldri må oppbevares i en helt tett beholder
|
|
|
|
#144 |
|
~~~~~~~
|
Våre går ut ca kl 18 og de går gjerne en times tid ++. Her er det også praksis at man slukker utelampen om man ikke ønsker besøk, og det respekteres. Men jeg ser hvert år at det blir stadig fler og fler som pynter med gresskarlykter ute denne kvelden og det er utrolig koselig å gå runden med ungene. Vi har heldigvis ikke vært plaget med ramp i nabolaget, men denne kvelden er det mange foreldre som er ute å går sammen med ungene, så vi voksne står gjerne i gaten og følger med på ungene og rettleder disse hvor man kan gå og ikke *det er selvfølgelig alltid en igjen hjemme for å dele ut godisen da*.
|
|
|
#145 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Dette er ikke mat da, men et slikt vil jeg gjerne få laget til Halloween. |
|
|
|
|
|
#146 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?[quote=Flubby;2495094]Hydro Gas - ring for å bestille. Finnes det iskremfabrikk i nærheten av deg, kan det hende de også selger tørris. Koster ikke mye heller, rundt 25 kr pr kg. Bare husk at den løser seg opp til gass, og derfor aldri må oppbevares i en helt tett beholder |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Kult skilt! Det er så utrolig mye som hadde vært moro å gjennomføre, så synd det bare er én dag. Litt mye arbeid da, synes jeg. Og så har jeg en 5-åring, så veldig mange av tipsene blir aaaaltfor skummelt. |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg skal også prøve å "ned-skumle" litt. Mange år siden jeg laget besøk for småjenter. De eldste barna er flyttet ut, så alt det skumle må vike plass i noen år. Men det er masse gøy å lage selv for de små! |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Og så fant jeg et par sundere alternativer til matbordet som jeg tenkte å lage. Tenker de sikkert får nok sukker den dagen. Lager nok ikke alle.... |
|
|
|
|
|
#150 |
|
Vaklende
|
Hvordan gikk det med denne, Esme, har du fått pakke? |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Mother of Dragons
|
Oh yes, jeg kjøpte dette:
|
|
|
#152 |
|
Vaklende
|
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?De var helt fantastiske, Esme! Jeg har bestilt Halloweensettet og noen flere Halloweenting i dag, i den ånd at om det ikke kommer til i år så blir jeg glad for å ha dem neste år. Kanskje det er et lite håp om å få dem tidsnok, hvis du har fått dine. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Mother of Dragons
|
Tok akkurat en uke fra jeg bestilte til jeg hentet dem på posten. Kan gå det!
|
|
|
#154 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Du får gi ungene tryllestaver, så de kan fikse maten selv. |
|
|
|
|
|
#155 |
|
Vaklende
|
Alfor mye kult. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Det ser ut som jeg har fått viljen min, og får arrangere Halloween-fest for Jonas og gjengen.
|
|
|
#157 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Pleier dere voksne å kle dere ut? Fikk nettopp spørsmål fra en av de voksne gjestene... |
|
|
|
|
|
#158 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Jeg har kjøpt heksehatt med hår. Skal male meg litt skummel i ansiktet og ha på en svart kjole.
|
|
|
#159 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?[quote=Apple;2504198]Pleier dere voksne å kle dere ut?quote]
|
|
|
#160 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Hva skal du gjøre til Halloween i år?Bare jeg som er så kjedelig, altså. |
|
|
|