Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Når DU ser deg selv i speilet ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-10, 00:37   #41
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når DU ser deg selv i speilet ...

- snaisen rumpe
- pene pupper
- rynkefri hud
- lange øyenvipper
- fine former under spekket.

Gammel 24-10-10, 01:03   #42
cora
både her og der

cora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

- tykt og ganske blankt hår
- flat mage
- ganske stram rumpe
- pent smil
- liten og nett

Ellers ser jeg nokså alminnelig ut.

Gammel 24-10-10, 05:15   #43
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har:

Fint hår
Fin hud
Store øyne
Fyldige lepper
Bra proposjoner på kroppen

Skulle ønske jeg var 15 kg slankere og hadde lengre ben.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 10:00   #44
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sybil, her.

Jeg har:

Fint hår
Fin hud
Store øyne
Fyldige lepper
Bra proposjoner på kroppen

Skulle ønske jeg var 15 kg slankere og hadde lengre ben.

Og jeg skulle ønske jeg var 15 cm høyere med lange bein, hadde pupper og pene øyne eller munn. Til tider blir jeg så lei av å se så vanlig ut, som en liten grå mus. Men det var jo ikke det tråden handlet om.

Gammel 24-10-10, 10:09   #45
kjerstisin
Aktiv

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Ungarn
kjerstisin er litt kul
Standard

Hmmmm... Dette var vanskelig...

Heldig firbarnsmor
Fremdeles sommerfarge i fjeset
Lange mørke vipper rundt øynene
Øyne med dyp farge
Smilerynker....

kjerstisin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 10:15   #46
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Fornøyd med:
* høyden min
* håret mitt og den nye frisyren
* hendene mine
* at jeg ikke har rynker enda
* og puppene mine er ikke så aller verst de heller.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 10:30   #47
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har:
fin fasong på øynene
Fine legger
fine ører (ja, de er veldig fine)
bra rumpe
ok pupper med god bh.
- Forøvrig er det jeg liker aller best at jeg ser energisk ut.
- Jeg kan forøvrig også fortsette - både på positive og negative sider.

- Som en digresjon (og kanskje et sprøsmål til videre fundering) så har jeg alltid definert meg med personligheten min - at jeg er blid, hyggelig, sosialt intelligent, flink og sånn - så jeg har aldri definert kroppen min som noe problem - enda jeg greier å se masser av feil - Er det slik at de som er glade i seg selv som person driter litt i kropp, eller?

Gammel 24-10-10, 10:40   #48
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Selv om jeg vektmessig er mye lettere enn jeg var i mange år, og selv om jeg til tider har mer energi enn jeg har hatt på lenge, sliter jeg virkelig med å se en eneste positiv ting når jeg ser meg i speilet for tiden.

Sliten i ansiktet, mørke ringer under øynene, matt hår som aldri finner en frisyre som kler det store hodet mitt og en kropp med en ubeskrivelig fasong...

Jeg får høre at jeg har et pent smil, men jeg smiler da ikke hele tiden, akkurat.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:16   #49
Svanhild
Aktiv

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Gildeskål. Nordland
Svanhild er litt kul
Standard

Dette var en artig utfordring
Ikke alltid like enkelt å se det positive, men:
*flott langt hår
*fine smilerynker
*fine øyne (både farge og fasong)
*fint smil
*en kropp som fungerer på alle mulige måter

Svanhild er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 11:57   #50
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

- Jeg er ganske "naturlig" av utseende. Ingen hårfarge (ikke noe grått hår) og lite sminke. Kommer fint unna med det, ettersom jeg ikke er typisk "grå mus".

- Jeg har et fint ansikt.

- Jeg har fine pupper.

- Jeg har ikke så verst figur egentlig (men veier litt for mye).

- Jeg har nesten ikke rynker.

Sist redigert av Joika : 24-10-10 kl 14:04.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 13:48   #51
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Og jeg skulle ønske jeg var 15 cm høyere med lange bein, hadde pupper og pene øyne eller munn. Til tider blir jeg så lei av å se så vanlig ut, som en liten grå mus. Men det var jo ikke det tråden handlet om.

Det var lov å slenge på det negative på slutten!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 13:55   #52
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

1: Jeg liker øynene mine. De er ganske store, åpne, og har en kul farge. Men jeg merker at øyenlokkene har blitt tyngre med årene.
2: Grei figur, i hvertfall om man ser meg rett på. Jeg har markert liv, og en timeglassfigur. Pupper og hofter er store, men proposjonale.
3: Jeg syns egentlig at jeg har pene legger, spesielt når jeg har høye heler. Støvletter og knelengde på skjørt/kjoler kler meg. Lårene derimot er for store i forhold til leggene, og når man ser meg fra siden ser det litt deformert ut.
4: My boobs are OK. Med den riktige bhen får jeg struttepupper som kan takle dyp kløft uten å bli horete.
5: Håret mitt er greit når det er rettet med rettetang. Men det er litt for tørt og tynt, og har litt for mye grått.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 09:28   #53
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Som en digresjon (og kanskje et sprøsmål til videre fundering) så har jeg alltid definert meg med personligheten min - at jeg er blid, hyggelig, sosialt intelligent, flink og sånn - så jeg har aldri definert kroppen min som noe problem - enda jeg greier å se masser av feil - Er det slik at de som er glade i seg selv som person driter litt i kropp, eller?

Jeg liker også meg som person, og jeg er stort sett flink til å ignorere kroppen som ikke passer til. Objektivt sett er den grei nok, den er bare helt feil i forhold til hodet mitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.