|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Passiv
|
Sv: Bruken av mikrobølgeovn
Jeg må jo rett og slett bare signere denne. Jeg bruker min hver eneste dag, og gjerne flere ganger. |
|
|
|
#82 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Bruken av mikrobølgeovnGlemte sterilisering.
|
|
|
#83 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruken av mikrobølgeovnHar ikke hatt micro siden jeg bodde hjemme og jeg savner det ikke. Det eneste vi lagde i den var poppcorn og sånne ostechips som dere kaller det. Perfekt snacks til Beverly Hillsrepriser etter skoletid
|
|
|
#84 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruken av mikrobølgeovnHavregrøt og eggerøre tar 2 minutter på komfyr i stålkjele da. Der kan man røre inn ekstra godsaker som biffstrimler og skinke i eggerøra og diverse frøblandinger og tørket frukt i havrefgrøten, kanskje litt økologisk saft på slutten som smaksforsterker. Har også ofte friske bær på toppen. Kjelen tar det 20 sekunder å vaske.
|
|
|
#86 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Bruken av mikrobølgeovnJeg bruker ikke mikro til sånt for å slippe å vaske altså, det er vel mer sånn elle-melle (og slippe røring, jeg hater å stå over komfyren og røre, boring). Når mikroen er der, hvorfor ikke, liksom. Jeg bruker den til såpass mye at jeg ikke ville unnvært den.
|
|
|
#87 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Bruken av mikrobølgeovnTine mat, ostesmørbrød og varme vann til kaffe. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruken av mikrobølgeovnHar aldri hatt mikro. Tror opphavet anskaffet seg sin etter at jeg flyttet hjemmefra. |
|
|
|
![]() |
|
|