Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem var din første kjendisforelskelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-10, 00:29   #101
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem var din første kjendisforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Han til høyre er Tomas Siqveland.

Ja, der fikk jeg svar på det også. Takk for det. Var vel 12 år da jeg var på "konsert" med dem og fikk signert mine hvite nedbrettede Vikingstøvler. Dvs sånn ca 28 år siden.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 00:45   #102
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Tore Hansen i Unit Five.

"På hver sin kant av landet. "
Kjæresten min da jeg var 16, flyttet hjem til Tromsø.

Gammel 26-10-10, 09:47   #103
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg bare minner om selveste Johnny her:

Han er jeg mer forelsket i nå enn jeg var i tenårene.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 09:54   #104
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Thomas Anders i Modern Talking. Jeg var helt solgt, og ble både sur og sjalu da han giftet seg.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 11:08   #105
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Thomas Anders i Modern Talking. Jeg var helt solgt, og ble både sur og sjalu da han giftet seg.

Hvis det er noe jeg er litt stolt av fra fjortisperioden, må det være at jeg ikke likte Modern Talking. Dessverre har jo Thomas' noe eldre og mer hverdagslige kumpan Dieter Bohlen likevel brent seg inn i hukommelsen min for godt etter et behørig mediedekket penisbrudd for noen år siden.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 11:15   #106
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Holdt på å glemme Josh Brolin. Jeg hadde en skateboard film med han og den så jeg vel på til den var helt utslitt.

Thrashin' ja. Jeg for min del likte bad boyen best da. Brolin har jeg blitt fan av på mine gamle dager.

(Kilde:
(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)
)

(Kilde:

)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Trashin' Jeg vil gjerne se den filmen igjen. Hvis noen har den så rop ut.

But off course har jeg den. Med et helt fantastisk kommentatorspor, hvor de har samlet 2-3 av skuespillerne som mimrer og forteller skrøner.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 13:58   #107
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Første var nok Pat Sharp fra Sky channel- det var vel alle jentene i klassen på den tiden også.

Og så Limahl ja.

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vakre, vakre Limahl.

Vi snakker smertefull, inderlig kjærlighet her altså. Åh, så forelsket.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 14:21   #108
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Vakre, vakre Limahl.

Vi snakker smertefull, inderlig kjærlighet her altså. Åh, så forelsket.

Og disse:

Gammel 26-10-10, 14:22   #109
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Chad Lowe hadde jeg glemt, han var jeg litt.. opphengt i.

Gammel 26-10-10, 14:23   #110
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tapetserte for øvrig rommet mitt med bilder av alpinisten Ole Kristian Furuseth:

Skihopperen Erik Johnsen stod også høyt i kurs. Jeg ble senere tatt med hjem til ham i utdrikkingslaget mitt.

Gammel 26-10-10, 14:27   #111
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos sport, så glemte jeg han her:

Gammel 26-10-10, 14:29   #112
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Er det Ernst? :myser: Eller Clas Brede Braathen?

(Har jeg blitt nærsynt nå? Jeg kjenner jo alle disse!)

Gammel 26-10-10, 14:30   #113
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Er det Ernst? :myser

Det er Ernst.

Gammel 26-10-10, 14:33   #114
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eric Heiden må ha vært den aller første. Åhhh, jeg digga ham fra topp til tå. Leste selvbiografien og drømte meg bort

Fikk møte ham en gang sammen med pappa da jeg var 4-5 år. Så sjenert at jeg ikke turte å se på ham

Da det gikk over (sånn i tenårene ) var det Tom Cruise jeg brukte all min ledige tid på å stirre på.

Gammel 26-10-10, 15:18   #115
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Thrashin' ja. Jeg for min del likte bad boyen best da. Brolin har jeg blitt fan av på mine gamle dager.

(Kilde:

(Kilde:
(Kilde:

)
)
)

Ååååhhh, nå sitter jeg omtrent helt henført her.

Av en eller annen grunn trodde jeg filmen het Skateboard Massacre, men den var sikkert bare oversatt til Skateboard Massakren på norsk tenker jeg. (Nok en fantastisk norsk oversettelse. )

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 15:22   #116
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

John Taylor i Duran Duran...
Jeg var helt på tuppa etter ham, husker jeg.

Hva; Men han var jo min!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 15:22   #117
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Da det gikk over (sånn i tenårene ) var det Tom Cruise jeg brukte all min ledige tid på å stirre på.

Jeg husker så godt jeg og ei venninne gikk på kino for å se 'Født 4. juli'. Tror du vi var skuffet eller, var ikke helt den versjonen av Tom Cruise vi hadde gledet oss til å se.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 15:23   #118
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Ååååhhh, nå sitter jeg omtrent helt henført her.

Av en eller annen grunn trodde jeg filmen het Skateboard Massacre, men den var sikkert bare oversatt til Skateboard Massakren på norsk tenker jeg. (Nok en fantastisk norsk oversettelse. )

Du får kjøpt den på Amazon, tror jeg.

Den gikk på TV3, men jeg tror ikke den het Skateboard Massakren. Den hadde en eller annen norsk tittel, det hadde den. Filmen som kom senere med Christian Slater ble hetende Skate or Die på "norsk", mens originalen het Gleeming the Cube.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 15:25   #119
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Nick Kamen.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 15:32   #120
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eivind Løberg.
Var på konsert med han også.
Jeg elsket Stompa også, men han var ikke den første.

(Kilde:

)

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.