Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Toalettvaner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Rekkefølge toalettvaner?
Trekker ned med én gang, kler meg og vasker hender etterpå 119 78,29%
Trekker ned etter at jeg har kledd meg og/eller vasket hender 20 13,16%
Annet - spesfisér 7 4,61%
Dustepåll 6 3,95%
Deltakere: 152. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-10, 18:45   #21
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Toalettvaner

dustepåll men svarer alikevel det øverste

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 19:09   #22
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Trekker ned, kler på meg og vasker meg skikkelig.

Gammel 28-10-10, 19:17   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tar ned lokket mens jeg drar på meg buksa, trekker opp og vasker så hender.

Gammel 28-10-10, 19:38   #24
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

1. Går på do.
2. Skyller ned, kanskje mens jeg drar opp buksa.
3. Kler på meg.
4. Vasker hendene. Ikke kjapt. Skikkelig.

Liker også å lukke lokket. Dette er spesielt viktig hvis tannbørstene står i nærheten av toalettet. Dobasillene kan flyve ganske langt i lufta og forårsake diaretendenser hos hele familien

Gammel 28-10-10, 19:47   #25
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Trusa blir med opp i samme bevegelse som jeg reiser meg. Så skyller jeg ned og heiser på meg buksa, før jeg vasker hendene.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 20:53   #26
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Usikker....

Trusa, og ikke utenkelig buksa, på før jeg trekker ned, innbiller jeg meg. Håndvask definitivt etterpå.

Gammel 28-10-10, 21:06   #27
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

1. Går på do.
2. Skyller ned, kanskje mens jeg drar opp buksa.
3. Kler på meg.
4. Vasker hendene. Ikke kjapt. Skikkelig.

Jepp.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 23:15   #28
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Kler på meg, trekker i snora og vasker hender.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-10, 23:40   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på do nå og kjenner at jeg må undersøke hvordan jeg virkelig gjør dette her.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 01:07   #30
Olive Oyl
Sperret

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Apropos dogreier. Er det ikke typisk at det alltid står noen utenfor og venter på tur akkurat de gangene det uten tvil hadde passet best å få tatt en aldri så kjapp og desperat utlufting? Eventuelt å forsvinne fra åstedet så noen andre kan få skylda for kollegaers sjokkerte nesehår?

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 01:15   #31
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Kler enten på meg først og trekker deretter ned, eventuelt tar jeg litt papir som jeg bruker til å trykke ned. :hater offentlige toaletter:

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 06:56   #32
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mest mulig av det som har med toalettet å gjøre, gjøres før jeg vasker hendene - inkludert å trekke ned. Etter at jeg har vasket hendene, bruker jeg tørkepapir til å skru igjen kraner og åpne dører. Jeg hater doer som kun har varmelufttørking. Da må man bruke klær for å dekke til hendene så man kan komme seg ut.

Her har forøvrig matbutikkene desinfisereden våtservietter ved inngangen, så man kan få tørket av håndtaket på handlevognen. Inte dumt

Gammel 29-10-10, 09:46   #33
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg tar på buksa først, men vasker hendene etterpå.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 10:56   #34
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg tar først på meg buksene, de drar jeg opp samtidig som jeg reiser meg. Kunne ikke falle meg inn å stå der med buksene på knærne, må jo snu meg rundt for å kunne trekke ned. Og selvsagt trekker jeg ned før jeg vasker hendene.

Gammel 29-10-10, 11:39   #35
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Kler på meg, trekker i snora og vasker hender.

, men jeg trykker på knapper eller drar opp!

Hjemme vasker jeg gjerne toalettet med desinfeksjonsservietter før jeg vasker hendene(ett par, tre ganger i uka i hvert fall ).
På jobb hender det også at jeg trekker i engangshanskene - før jeg går på do - og vasker litt ordentlig i vaske og i toalettet. Jeg passer alltid på å si i fra til sjefen min om det, slik at hun kan videreformidle at vaskingen ikker er god nok!

Gammel 29-10-10, 11:44   #36
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Hjemme vasker jeg gjerne toalettet med desinfeksjonsservietter før jeg vasker hendene(ett par, tre ganger i uka i hvert fall ).

Hjemme, altså? Jeg tenker at hjemme er hjemme, og der får man bare venne seg til den bakteriefloraen som er. Så jeg bare vasker helt vanlig. Sprit og desinfisering forekommer ikke. Men jeg putter klor i doen sånn dann og vann, men det er for å unngå render, ikke for desinfiseringens skyld.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-10, 11:56   #37
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Jeg hater doer som kun har varmelufttørking. Da må man bruke klær for å dekke til hendene så man kan komme seg ut.

Dessuten er jo slik tørking særs lite effektivt OG veldig bakteriefremmende, i allefall i mitt hode - varmt og sprer bare skiten utover; det er jo folk som bare skylder hendene, men slett ikke bruker såpe og får vekk bakterier og drit! :urk:

Gammel 30-10-10, 00:58   #38
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Åh, er det klor jeg skal ha i doen for å unngå sånt, ja. Greit å vite. Tar det neste gang!

Gammel 30-10-10, 01:23   #39
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Do, kler på meg, trekker ned.. og vasker meg. Tenker at dra-ned-knappen er rimelig ekkel og full av basiller.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 20:45   #40
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mindy Macready, her.

Jeg hater doer som kun har varmelufttørking. Da må man bruke klær for å dekke til hendene så man kan komme seg ut.

De fleste med varmlufttørking har jo likevel dopapir? Ikke vært borti varmluftstørk der nede...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.