|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilli
Sånn bortsett fra bugs, så er regelen enkel: du stiller klokka mot sommeren. Frem om våren og tilbake om høsten. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilli
Det var som sagt det som ikke virket for meg, når jeg laget en ny gjentakende vekking. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
heimføing
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliMen du laget den før midnatt, Teofelia? Med andre ord i samme døgn som klokkestillingen skjedde? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliJeg har sjekket litt rundt, og blitt vesentlig mer forvirret en jeg var for et par timer siden. Det ser ikke ut til å være noe særlig enighet om hva som skal til for å få riktig alarm på iOS 4.1. Jeg tror jeg skal prøve følgende; slå av automatisk stilling av klokke og sett tidssone til Brisbane, Australia (de har ikke dette sommertidtullet). Så får vi håpe dette blir fikset i neste versjon av iOS. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliDet virker som om det er litt forskjellig hvordan det funker rundt omkring, så jeg anbefaler alle å teste alarmen sin i løpet av dagen, sånn at det ikke blir forsoving i morgen.
|
|
|
#26 |
|
Bedreviter
|
Ja, det stemmer. Jeg gjorde det søndag ettermiddag. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bedreviter
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliDa kan jeg informere om at nyopprettet gjentakende alarm ikke ringte kl. 15:10 som den skulle gjort. Jeg mistenker derfor at eas midnattsteori ikke helt holder vann. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Jeg er ikke heeelt sikker på om dette er enklere enn å bare sette på alarmen hver kveld.
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Satte du den på gjentakende da, eller bare engangsringing?
|
|
|
#30 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliGjelder dette bare iPhone4? Jeg har en iPhone 3G med "gammelt" operativsystem og har ikke hatt noe problem med vekking idag. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliDet gjelder alle iphon'er som har operativsystem 4.1. Har du gammelt system, så skal du ikke være rammet.
|
|
|
#33 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliNå har jeg testet litt. Engangsalarm ringer når den skal, hvis jeg huker av på alle ukedagene så ringer den ikke.
|
|
|
#34 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliOk.Da er vel dette første gang jeg bør være glad for at jeg ikke har oppgradert noe til nyere versjon. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliHVORFOR gikk jeg inn i denne tråden??
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Nei, det er det jeg har funnet ut også. Det er jo helt koko.
|
|
|
#38 |
|
Bedreviter
|
Neisjda. Det er et datasystem. De gjør slikt. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Come what may...
|
Sv: Bug i iPhone 4.1-operativsystemet: alarmen starter en time for sent (klokkestilliMin ringte når den sku.
|
![]() |
|
|