Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-10, 10:15   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er fornuftig å betale for en sofa?

Candy; du var heldig som hadde en korrigerende hodeslåer. Ikke alle har det. Det var telefonstorm etter at jeg satte sofaen på Finn.no, og det endte med at jeg tjente 500 kroner, faktisk. Selv om jeg tilogmed sa til alle som ringte at jeg solgte den fordi den var vond å sitte i.

Tallulah; det høres som vanlig ut som om dere har gode prioriteringer og tenker lurt sammen. Dessuten er research-perioden ganske morsom den også, ikke sant?

(Hva skal jeg kalle Glittermannen og Glitterbarnet nå, forresten? Alle disse nickskiftene er krevende for oss litt trege. )

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.