|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
seru
|
Sv: Er nordmenn sosialt sære?
|
|
|
|
#42 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akkurat i en slik sammenheng kunne jeg like gjerne vært sammen med andre enn de jeg jobber med til vanlig. Jeg måtte jo uansett tilbringe tid der, og det er jo alltid interessant å snakke med folk fra andre skoler, selv om jeg ikke ser de igjen. Det er jo ikke slik at jeg bare snakker med folk som kan være potensielle bestevenner. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Whatever, never mind
|
Dette opplever jeg stadig vekk fra Bergensere. Kanskje det er jeg som sender "hun der kan jeg snakke med"-vibber til fremmede? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Er nordmenn sosialt sære?Jeg er veldig sær. Jeg tar ofte ikke telefonen om den ringer engang. |
|
|
|
#45 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Er nordmenn sosialt sære?Jeg er ikke så veldig glad i å møte nye folk, det må jeg innrømme. Jeg har ikke som mål å få flere venner.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#47 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Er nordmenn sosialt sære?Bryllup er det aller verste av det versteste. Da blir man plassert sammen med fremmede og må smalltalke i flere timer. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Er nordmenn sosialt sære?Men, altså. Erre så farlig 'a?
|
|
|
#49 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#51 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er nordmenn sosialt sære?Jeg trodde ikke at jeg var så sosial, men der i tråden at jeg nok er det. F. eks i dag har jeg snakket med ei hel røys med folk på handleturen. Bekjente på kafe, mammaen til en i klassen til åtteåringen, en som jobbet med meg før, damen i kassen på Biltema, damen i kassen på Kremmerhuset, ei som var på stellerommet samtidig med meg, ei i køen på Kremmerhuset og slik fortsetter lista. Jeg småprater over alt, egentlig. *skravlekjerring* |
|
|
|
|
|
#52 |
|
By the Sea
|
Vet du, grunnen til at jeg startet denne tråden er at det sakte men sikkert har gått opp for meg at det kanskje er litt "farlig".
|
|
|
#53 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er nordmenn sosialt sære?Jeg er ganske elendig på smalltalk, men det er et bevisst valg. Jeg ønsker ikke å være en person som snakker om alt med alle. Det er ikke meg! |
|
|
|
![]() |
|
|