|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva er ditt syn på klimakrisen i dag? | |||
Det er vel bare fint om det blir litt varmere? |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 2,56% |
Global oppvarming er et faktum, og vi må gjøre noe. |
34 | 87,18% |
Klimaendringene er naturlige. |
4 | 10,26% |
Det kan være noe i det, men jeg forholder meg ikke til det. |
0 | 0% |
Klimaendringene er menneskeskapte, men det er lite vi kan gjøre. |
2 | 5,13% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 39. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Ustabil
|
![]() Sv: Har du endret syn på klimakrisen?
Hvorfor det? Det er jo først nå at man har beviser på bordet. Og alle vet jo at miljøbevegelsen er gæærn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ansvar for egen luring
|
Ja, det samme sier FrP.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Epikur
|
Jeg er også en ekspertmeeloper, og aner ikke hvor mye mer bevis FrP'ere må ha for å gå med på at JA, krisen er her nå, og JA, vi må gjøre noe og JA, det innebærer at DU, nettopp DU, ja, må kutte drastisk ned på forbruket ditt.
Det er masse lille du kan gjøre. Du kan kjøre så lite bil du bare kan, fly så lite du kan, velge kollektivt, sykkel og gange så ofte som mulig, handle mins mulig, handle mest mulig økologisk og kortreist mat, mat uten særlig emballasje, spise mindre kjøtt, være bevisst på å ikke dra mer skrot i hus, kjøpe gaver til folk som ikke bidrar til søppelberget, men heller gi opplevelser. Du kan huske å stemme på partier som bidrar til å stanse eller snu utviklingen, melde deg inn i Framtiden i våre hender, lese jevnlig på gronnhverdag.no sine nettsider og passe på forbruket ditt osv. osv.
![]() |
#4 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vet det, og det har jeg gjort i en årrekke. Derfor kan jeg ikke stramme til enda mere.
![]() |
|
|