Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags yttertøy til skolebarn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-10, 22:37   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags yttertøy til skolebarn?

For det første kan det godt være det blir heldress som er tingen. Det går fortere å få på seg, hos oss har alle førsteklassingene og nesten alle andreklassingene heldress. For det andre bør de ikke ha noe på skolen dere ikke har råd til å miste. Ting blir borte i større grad enn i barnehagen. Og undersøk om skole og sfo må ha separate sett eller om det er felles garderobe.

Men: vi er fornøyd med polarn o pyret. Så finner man det på salg kan man være godt fornøyd. Men i vinter sparte jeg og kjøpte på H&M. Og det er nesten synd å si det, men jeg merker ingen forskjell i forhold til dyrere merker. Ikke til skolebruk. Det er jo veldig sjelden de er ute og bader i slaps en hel dag, de er som regel uten ca 1 time i gangen.

Gammel 21-11-10, 19:54   #2
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags yttertøy til skolebarn?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men: vi er fornøyd med polarn o pyret. Så finner man det på salg kan man være godt fornøyd. Men i vinter sparte jeg og kjøpte på H&M. Og det er nesten synd å si det, men jeg merker ingen forskjell i forhold til dyrere merker. Ikke til skolebruk. Det er jo veldig sjelden de er ute og bader i slaps en hel dag, de er som regel uten ca 1 time i gangen.

Vi har også kjøpt HM, og godt fornøyd så langt. Jenta vår la ned veto mot hel dress i år, så vi kjører todelt. Har løst problemet med skole vs SFO med å kjøpe to bukser og en jakke.

Det er et godt poeng dette med at vi må ha noe som kan mistes. Det er veldig lite voksenoppfølging på dette, og jeg har inntrykk av fra andre steder at dyre klær i større grad kan bli stjålet (gjerne fra større barn som er mer merkebevisste)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.