Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Åkei, Voksipose?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-10, 12:33   #29
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åkei, Voksipose?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

zappen er genial som bilvogn, det skal den ha altså! Nå har jeg gammel zapp, og jeg har babyjogger city mini liggende i vogna. Den er bedre å trille enn zappen og ei bedre vogn totalt sett synes jeg, men er ikke like liten sammenlagt og har ikke bilstolmulighet.

Kjenner jeg argumenter for at vi trenger TRE vogner?
(Mannen sa jo når jeg tafset på zappen på en butikk på lørdag at jeg bare får EN til før jeg må begynne å kvitte meg med noen, kan tolke det som at tre er ok?)

emmaljungaen til babyen, zappen til bilen, og ei til til Knerten sånn ellers? Knerten sover ikke på dagtid, og trilles i praksis bare til og fra barnehagen, av sin far. Det er et kvarter å gå i snitt (ti minutter ned og 20 opp igjen? ) men det er klart, det er vinterføre de neste månedene. De samme månedene er jeg stadig tyngre og orker ikke flytte ei diger vogn inn og ut av bilen (ja, for triller mannen på morgenen må jo jeg dra med vogna hjem i bilen)

Huff, jeg som trodde jeg hadde bestemt meg... så har jeg visst ikke det. (Og kuppet en tråd i samme slengen, sorry for den...)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.