Sv: NAV - Trygd - det hardner til for oss kronikere
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
Jepp. Men det er sånn på grensen til ikke mulig. For det at du dytter betyr i seg selv at du ikke forstår.
Jeg er dels enig.
Jeg var noe heldig - men ikke bare. Jeg lette rundt etter en løsning overalt og endte med å betale hele kalaset selv. Hun jeg gikk til sa rett ut at dette er den typen ting folk går og får en dullion behandlinger for - som ikke hjelper noenting. Jeg var helt stiv i overkroppen med betennelser og låsninger i nakke, skuldre og arm. Hun trente og pushet så jeg egentlig ønsket henne dit pepperen grodde - men det ble bra til slutt.
Jeg er igrunnen overrasket over at ikke feks leger er tøffere mot folk - eller mot meg - og sier at dette måtte jeg trene vekk. Jeg hadde tålt å få en sånn beskjed, men jeg tror ikke legen på en måte hadde hjerte til å være såpass hard mot meg.
Så bra for deg. Om du hadde kjent meg så hadde du visst utmerket godt at jeg kjempet lenge for å fortsette i jobben min som tegner. Det tror jeg de fleste gjør. Jeg hadde nesten nådd høyeste ansennitet og da jeg ble ferdig attført satt jeg med et studielån i på 400 000 kroner pga. ting som skjedde underveis med oss økonomisk. Hadde jeg fortsatt i den jobben hadde jeg hatt 50 000 kroner mindre i året enn som nyutdannet lærer. Jeg fikk et annet yrke ja, men økonomisk og den innsatsen jeg la i det vet jeg ikke om var verdt det.
Smilefjes. Bare for å kommentere siste innlegget ditt. Jeg kjenner deg herfra som ei empatisk dame med en veldig god innsikt. Mulig det er måten du formulerer deg i tråden her som gjør at den siden kommer litt dårlig frem 
|