|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunSportsbutikker. G-sport og XXL. Men ikke nødvendigvis lett å få tak i.
|
|
|
#42 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunMen hvordan er det med fuglevelferden til giverne av dun og fjær for tiden? Jeg har ikke noe særlig lyst til å ikle meg tortur-utbytte.
|
|
|
#43 |
|
Peppy!
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunIngen som har sett noen nye, spenstige parkaser i år da? Jeg hadde tenkt å gå for Parajumpers i år, men den er jo blitt uniform i nabolaget mitt, så jeg må finne på noe nytt. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dun
De er kjempefine, men poppis så det holder ja ...og fytti helsike for en pris de har!!!
|
|
|
#45 |
|
intro
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunNå må dere slutte å legge inn dunjakker og nevne kåper til 7000 kroner!
|
|
|
|
#46 |
|
Passiv
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dun
Det samme sier jeg. Jeg ville ikke iført meg dun. |
|
|
|
#47 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg svarte nå bare Monsoon, ikke HI ...
|
|
|
#48 |
|
Off the map.
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunjeg så en dame på toget i den fra Jean Paul. Den var kjempefin. Noen som vet om en butikk som fører dette i enten Oslo Sentrum eller på Jessheim?
|
|
|
#49 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg
|
|
|
#51 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunDen var tøff ja!
|
![]() |
|
|