|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Julebordsminke. HJELP!Jeg bruker Id-makeup. Bruker to forskjellige børster. En som jeg bruker til ansiktet genrelt, og så en som jeg bruker under for å dekke til ting jeg vil ha vekk. Kjøpte den andre børsten, flat bred "malepensel" til julebordet for 3 år siden. Så det ut som jeg var banket opp... men hadde bare fjernet en visdomstann kirurgisk :s Men id gjorde susen. |
|
|
|
#22 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebordsminke. HJELP!Jeg er veldig glad i Clinique sine foundations. Kan gjerne anbefale Clinique Even better. Bruker ikke pudder til foundation, men litt rødt i kinnene, fast eller pudder.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Julebordsminke. HJELP!
|
|
|
|
#24 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Julebordsminke. HJELP!For en nybegynner med en del å dekke, vil jeg ikke anbefale pudderfoundation. Clinicue even better er en god og dekkende foundation som matter ned, uten å fremheve rynkene. Gå til et parfymeri for å få riktig farge. Start med peeling, en god fuktighetskrem, og vent 15 min før du smører ut foundation med fingrene. Litt roser i eplekinnene, eventuelt solpudder på steder det er naturlig at solen faller, og huden er klar. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Leser
|
Nei, det er vel ikke foundation det heter? Slik grønn krem du smører på først? Jeg fant denne feks (den kaller de for primer, men jeg har hørt et annet navn på den, men husker ikke hva.
|
|
|
#26 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Julebordsminke. HJELP!Jeg er gammel atopiker, og er veldig tørr i huden. Jeg blir ikke tørr av Bare Minerals (men jeg synes det fremhever porene litt). Alle andre foundations flasser jeg av. Inkludert den nye Diors Nude som skulle være superlett og aldeles ikke det minste uttørrende.
|
|
|
#27 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julebordsminke. HJELP!Masse fuktighetskrem og så flytende foundation. Liker veldig godt Clinique sine. Og så må du holde deg langt unna pudder.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da forstår jeg hva du mener..!
|
![]() |