Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-10, 11:17   #21
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...

Nå var det hverken Maximillia eller jeg som sammenlignet med prostituert-tråden, da. For min del var det en oppriktig undring over hvorvidt et slikt gavekort egentlig er noe særlig stas (jeg ser fortsatt ikke for meg at det er noe jeg faktisk ville benyttet meg av), hvis du finner en form på det som funker for dere så kjør på.

Men har han virkelig ingen interesser utover at han ikke er opptatt av bil og teknologi? :gjentar spørsmålet:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 11:26   #22
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen hadde nok satt stor pris på et gavekort på sex. Mye mer enn et gavekort på massage i allefall.
Jeg trodde sånne familiære gavekort var en koselig gimick jeg, ikke noe man faktisk brukte i praksis?

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 11:39   #23
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som torsk sier så har ikke jeg heller sammenlignet med prostitusjonstråden. Og jeg vil påstå at jeg har humor - uten at jeg syns gavekort på sex er så veldig morsomt uansett form. Jeg hadde blitt litt gretten over en sånn julegave tror jeg.

Ellers så er det jo masse ting som koster under 500 som ikke har med bil eller teknologi å gjøre. Tror aldri jeg har kjøpt en bilrelatert gave noen gang.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 11:55   #24
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ellers veldig sjarmerende å be om synspunkter i en tråd, og deretter kalle de som ikke støtter dine egne synspunkter for humørløse kjipinger.

Jeg ville ikke satt pris på et sånt gavekort, nettopp av de grunnene torsk nevner. Og det finnes masse fint til under 500 kroner. Til min mann kunne jeg for eksempel kjøpt musikk, bøker, tegneserier, klær, votter eller spill for den summen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 12:00   #25
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gavekort på iTunes? Invitasjon på 3-retters finfin middag hos deg? Sknnhansker med lovnad om ei hand å holde i? Spotify-liste med herlige yndlingslåter? Champis og invitasjon til jordbær med sjokolade og selskap til å drikke den opp? Smågodt med kinobillettgavekort til deg og han, teater eller standupbilletter osv

Hvis kjæresten min hadde gitt meg gavekort på sex hadde jeg syntes det var litt ...pussig. Litt sånn får du ikke nok/er det ikke bra nok/skal jeg ikke få sex når jeg vil lengre nå da?
Og hvis han ikke er kjæresten din blir det jo også litt pussig med gavekort på sex

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 12:03   #26
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også en av dem som ikke ville satt pris på gavekort på sex.
Men for eksempel en film, en flaske vin og god sjokolade, for eksempel, hadde jeg blitt veldig glad for. Og om det hadde ligget ved et gavekort på middag kombinert med filmdate, så hadde jeg blitt enda mer glad. Jeg tror det gjelder for mannen min også.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 12:11   #27
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gav "gubben" massasje i 1 time på bursdagen hans. Når jeg hadde først bestemt meg for å gjøre det ordentlí så ble det lissom noe ut av det. Slitsomt, men han ble veldig glad.

Mange menn liker hodebunnsmasasje også. Det er litt tungt det å, for man skal gjøre det mye hardere enn man tror. Husker det var det verste jeg visste da jeg jobbet som frisør, selv om jeg fikk skikkelig muskler(?) i hendene etterhvert.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 12:22   #28
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Teo, Myrsnipa. Du må ikke spørre hvis du ikke vil ha svar.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

For min del var det en oppriktig undring over hvorvidt et slikt gavekort egentlig er noe særlig stas (jeg ser fortsatt ikke for meg at det er noe jeg faktisk ville benyttet meg av), hvis du finner en form på det som funker for dere så kjør på.

Et gavekort på sex er jo bare en humoristisk greie, det er neppe noen som praktiserer slike klipp. (Jeg bare nevnte min oppfatning av det, siden du oppriktig lurte på det. Angående praktisering; opppvask derimot hadde jeg kjørt steinhardt på, hvis noen hadde vært så risikovillige at de hadde gitt meg en gavepakke på noe slikt. )

Når det er sagt så hadde jeg satt mer pris på ei flaske vin etc Et slik klippekort (enten det var på sex eller oppvask) er typisk noe jeg kunne ha gitt hvis jeg ikke hadde noen penger. Men, tja, jeg synes jo generelt sett at gaver bare har en symbolverdi. Ønsker jeg meg ei flaske vin så kjøper jeg ei, samme med et par sokker eller en håndkrem, så grunnen til at jeg blir glad for gaver er som regel symbolverdien. Hadde kanskje vært anderledes hvis jeg hadde noen som hadde kjøpt gaver til meg som jeg ikke en gang var klar over at jeg ønsket meg?

Gammel 11-12-10, 12:23   #29
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha sex når jeg vil, ikke når noen kommer drassende med et gavekort. Og nei, jeg synes ikke det var en god ide. :humørløs:
Om du ønsker å gi ham noe i sexkategorien, så kan du jo ta en titt på Kondomeriet? Elskovsspillet? En olje? Penisring?

Elers får du jo mye flott til 500 kr: vin/cognac, bøker, musikk, nye øreplugger, sjal, hansker, deo, aftershave, gavekort på kino, gavekort på massasje/aromaterapi o.l, treningsklær, undertøy, en genser, skjorte osv

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 12:27   #30
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gavekort på sex? Slik at han bare kan forlange det nårsomhelst og hvorsomhelst?

Nei, jeg synes ikke det var en spesielt god ide, av grunner som allerede er nevnt her.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 13:13   #31
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Gavekort på sex var ikke min greie heller, gitt, uansett i hvilken form det kom.
Men en liten flaske olje m/gavekort på massasje fra deg er et greit alternativ, synes jeg.
Ellers er gavekort på middag mer romantisk enn gavekort på vask av hus, selv om jeg ville blitt mest glad for husvask
Under 500 får du jo mye. Mange ting i kleskategorien: pysj, hansker, skjerf, lue, tøfler osv. Mye i parfymerikategori: edt, aftershave, kremer osv. Ellers bøker, lydbøker, cd, dvd (f.eks med gavekort på hjemmekinokveld med deg ++), bøker, kino, teater osv.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 13:16   #32
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Synes "gavekort på sex" blir... teit... Det skal liksom være en slik "belønning" for den ene og ikke noe gjensidig? Gavekort på massasje, slippe å gjøre noe i huset en kveld osv. kan virke mer logisk, men akkurat på sex virker det på en måte merkelig....

Gammel 11-12-10, 13:22   #33
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er i og for seg ikke gjensidigheten som gjør at jeg ikke liker ideen om gavekort på sex. En felles, hyggelig middag eller helgetur eller filmkveld er jo også noe man gjør for begges del, ikke som gave til den ene. (Jeg hadde ikke hatt lyst på en filmkveld sammen med noen som ikke egentlig var interessert i filmen, men bare gjorde det for min del. (Og det samme gjelder sex. )) Jeg synes det er hyggelig å "gi" hverandre det å ha satt av tid til å gjøre noe sammen, og å si eksplisitt at man prioriterer tid (og eventuelt penger) på det.

Jeg ville ikke likt gavekort på sex for egen del, men det er jo heller ikke meg Snipa skal finne julegave til. Hvis du tror han vil like det, så hvorfor ikke. Men da ville jeg foreslått å gjøre litt mer ut av det enn et avkrysningsskjema med "6 runder" eller noe sånt. Heller noe helaftens-aktig, med mulighet til å krysse av for ulike ting som vin, stearinlys, nytt undertøy eller hva du nå vil fylle på med av mer intimt tilbehør.

Gammel 11-12-10, 13:25   #34
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke, jeg, men jeg synes ikke en slik gavekortidé var så galt... :fordomsfri nordlending:

Det spørs litt på hva slags type forhold jeg hadde til denne mannen da. Hvis det var sånn sjelevenn-romantisk type forhold, så blir det kanskje feil å "redusere det til sex".
Men hvis det er et forhold der man "tar hverandre i bruk når kroppen krever", så kjør på. Et sexy gavekort på noe som man vet trigger han, ikke direkte klippekort på puling, liksom. Jeg skal ikke komme med forslag, du vet sikkert selv hva han liker hvis det er den type forhold dere har.

Og så lurer jeg på hva slags svar du får dersom du stiller dette spørsmålet på et mannedominert forum a la diskusjon.no, eller enda mer spesialisert; cupido.no.
God jul!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 13:35   #35
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er i og for seg ikke gjensidigheten som gjør at jeg ikke liker ideen om gavekort på sex.

Ja, enig. Hvis jeg hadde fått et kinokort av mannen i julegave, hadde jeg blitt glad. Hadde samtalen gått som følger i etterkant hadde jeg drept ham.
Han: "Skal vi ikke ta oss en tur på kino? Du fikk jo kinokort i julegave, så det gjør ikke noe at vi er litt blakke"
Jeg: "Nei, jeg har ikke lyst, jeg må opp tidlig i morgen og jeg er sliten"
Han: "JO! Det MÅ du! Når du har fått kinokort hos meg i julegave, så må vi gå på kino når JEG bestemmer det. "

Gammel 11-12-10, 13:38   #36
him
Leser

him sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg vet ikke, jeg, men jeg synes ikke en slik gavekortidé var så galt... :fordomsfri nordlending:

Vi burde ha hatt en poll:
- Jeg synes gavekort på sex er en fin-fin ide, og jeg er nordlending
- Jeg synes gavekort på sex er en dårlig ide, og jeg er nordlending
- Jeg synes gavekort på sex er en fin-fin ide, og jeg er ikke nordlending
- Jeg synes gavekort på sex er en dårlig ide, og jeg er ikke nordlending
- Jeg er medlem i Jehovas Vitner og synes gaver til jul kan få deg til å brenne i helvete. Det at gaven innebefattet sex gjorde det ekstra ille.

Gammel 11-12-10, 13:45   #37
mrc

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Kan man forfalske slike gavekort på en enkel måte tro?

Gammel 11-12-10, 13:50   #38
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Foreslår:
Gavekort på masasje og gir masasjeolje i tillegg, og slenger med en kul bokser feks.
Gavekort på kino og middag
Gavekort på x-antall lunsjer
Gavekort/klippekort på 5-7 hele dager, der han kan bestemme hva som skal skje... Om det så blir tur i skog og mark, bilmesse, husvask med sex eller hva, det er opptil han!
(Eller på halve dager/timer.... alt ettersom, kanskje litt av hvert.) Også slengt med en flakse god drikke/aftershave.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 14:27   #39
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt forundret over at dere har partnere som ville tatt et sexgavekort seriøst.

"Nhå nei schuppa mi, jeg har 2 ganger igjen på kortet, det er bare å sprike"

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-10, 14:28   #40
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville gitt gavekort på kino (for to) og en flaske vin til etterpå. Trenger man å bruke emr enn 500 kroner for at det skal være noe særlig forresten?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.