|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
<*(((<
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Nå var det hverken Maximillia eller jeg som sammenlignet med prostituert-tråden, da. For min del var det en oppriktig undring over hvorvidt et slikt gavekort egentlig er noe særlig stas (jeg ser fortsatt ikke for meg at det er noe jeg faktisk ville benyttet meg av), hvis du finner en form på det som funker for dere så kjør på. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
can-jur
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Mannen hadde nok satt stor pris på et gavekort på sex. Mye mer enn et gavekort på massage i allefall.
|
|
|
|
#23 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Som torsk sier så har ikke jeg heller sammenlignet med prostitusjonstråden. Og jeg vil påstå at jeg har humor - uten at jeg syns gavekort på sex er så veldig morsomt uansett form. Jeg hadde blitt litt gretten over en sånn julegave tror jeg. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Det er jo ellers veldig sjarmerende å be om synspunkter i en tråd, og deretter kalle de som ikke støtter dine egne synspunkter for humørløse kjipinger. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Gavekort på iTunes? Invitasjon på 3-retters finfin middag hos deg? Sknnhansker med lovnad om ei hand å holde i? Spotify-liste med herlige yndlingslåter? Champis og invitasjon til jordbær med sjokolade og selskap til å drikke den opp? Smågodt med kinobillettgavekort til deg og han, teater eller standupbilletter osv |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Originala
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Jeg er også en av dem som ikke ville satt pris på gavekort på sex. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Jeg gav "gubben" massasje i 1 time på bursdagen hans. Når jeg hadde først bestemt meg for å gjøre det ordentlí så ble det lissom noe ut av det. Slitsomt, men han ble veldig glad. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Leser
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Jeg er enig med Teo, Myrsnipa. Du må ikke spørre hvis du ikke vil ha svar.
Et gavekort på sex er jo bare en humoristisk greie, det er neppe noen som praktiserer slike klipp. (Jeg bare nevnte min oppfatning av det, siden du oppriktig lurte på det. Angående praktisering; opppvask derimot hadde jeg kjørt steinhardt på, hvis noen hadde vært så risikovillige at de hadde gitt meg en gavepakke på noe slikt.
|
|
|
#29 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Jeg vil ha sex når jeg vil, ikke når noen kommer drassende med et gavekort. Og nei, jeg synes ikke det var en god ide. :humørløs: |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Gavekort på sex? Slik at han bare kan forlange det nårsomhelst og hvorsomhelst? |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Gavekort på sex var ikke min greie heller, gitt, uansett i hvilken form det kom. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Synes "gavekort på sex" blir... teit... Det skal liksom være en slik "belønning" for den ene og ikke noe gjensidig? Gavekort på massasje, slippe å gjøre noe i huset en kveld osv. kan virke mer logisk, men akkurat på sex virker det på en måte merkelig....
|
|
|
#33 |
|
flisespikker
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Det er i og for seg ikke gjensidigheten som gjør at jeg ikke liker ideen om gavekort på sex. En felles, hyggelig middag eller helgetur eller filmkveld er jo også noe man gjør for begges del, ikke som gave til den ene. (Jeg hadde ikke hatt lyst på en filmkveld sammen med noen som ikke egentlig var interessert i filmen, men bare gjorde det for min del. (Og det samme gjelder sex.
|
|
|
#34 |
|
heimføing
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Jeg vet ikke, jeg, men jeg synes ikke en slik gavekortidé var så galt... :fordomsfri nordlending: |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Leser
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...
Ja, enig.
|
|
|
#36 |
|
Leser
|
Vi burde ha hatt en poll:
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Kan man forfalske slike gavekort på en enkel måte tro?
|
|
|
#38 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
can-jur
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Litt forundret over at dere har partnere som ville tatt et sexgavekort seriøst.
|
|
|
|
#40 |
|
seru
|
Sv: Hjemmelagde gavekort til en mann ... Torsk? Og dere andre ...Jeg ville gitt gavekort på kino (for to) og en flaske vin til etterpå. Trenger man å bruke emr enn 500 kroner for at det skal være noe særlig forresten?
|
|
![]() |
|
|