Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Google Street View

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-10, 23:56   #21
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Google Street View

Ingen å se på bildet av vårt hus. Ingen biler hjemme heller, så vi var nok på jobb.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 14:01   #22
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jøsses! Vi har besøk av ene broren min jo! Morsomt. Da må jeg jo sjekke deres hus...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 22:49   #23
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jada, jeg kan observeres gående til toget til jobb med sekk på ryggen og digibok på øret! Jeg er "sladdet" i ansiktet, men alle som kjenner meg kan se at det er meg hvertfall! Og til alt overmål kan jeg beskues fra alle kanter. :not:

Også kan jeg se min bror henge med barna i barnehagen der han jobber. Der var barna fint lite sladdet faktisk!

Gammel 12-12-10, 22:52   #24
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er hjemme, det står noen folk jeg ikke aner hvem er og titter på garasjen, og naboen er ute og kjører moped uten hjelm.
Plenen... ikke akkurat nyklipt. Men jeg kan se gressklipperen, da.

Gammel 12-12-10, 22:57   #25
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble litt forundret da jeg så bildene av huset vårt. Det er jo fotografert fra så stor høyde at man ser over leveggen, inn på den skjermede terrassen og om jeg zoomet så man ganske godt inn vinduene i både stue og kjøkken. Værsågod, se hva vi har i huset vårt!

Vi var på ferie da bildene var tatt.

Gammel 12-12-10, 23:01   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forstår ingenting, finner ikke ut av det. Så på linken som ble lagt ut over her, men vet ikke hvor jeg skal trykke.

Gammel 12-12-10, 23:04   #27
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Iset: Trykk på "Try Street view on Google maps", øverst i høyre hjørne. Så skriver du inn adresse og by i søkefeltet som kommer opp.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 23:07   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan ikke stemme, der fikk jeg bare opp et eldgammelt kart fra minst 3-4 år tilbake, før butikken og barnehagen her ble bygget. Samme gamle mølet som er på gulesider.

Gammel 12-12-10, 23:08   #29
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så drar du "mannen" til din adresse på kartet.

Gammel 12-12-10, 23:10   #30
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det kan ikke stemme, der fikk jeg bare opp et eldgammelt kart fra minst 3-4 år tilbake, før butikken og barnehagen her ble bygget. Samme gamle mølet som er på gulesider.

Ikke noe lite bilde av huset ditt i kartet, som du kunne klikke på? Da har nok ikke Googlebilen vært i nabolaget ditt enda. Pass på å kle deg anstendig i tida som kommer!

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 23:12   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Gul mann ja, det forklarte jo litt. Hah, nå ser jeg huset og alt, men vi var ikke hjemme da, ser jeg.

Gammel 12-12-10, 23:13   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filippa, her.

Ikke noe lite bilde av huset ditt i kartet, som du kunne klikke på? Da har nok ikke Googlebilen vært i nabolaget ditt enda. Pass på å kle deg anstendig i tida som kommer!

Jo, men jeg hadde ikke dratt den gule mannen over enda. De har vært i hele området her, ser jeg. Jeg så bilen i sommer også, kjørte forbi barnehagen jeg jobber i.

Gammel 12-12-10, 23:18   #33
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Her så vi ikke så mye spennende. Bare noen sykler og greier.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 23:35   #34
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

http://maps.google.no/maps/mpl?modul...emea-no-gns-mp

Oj, gikk ikke å linke til resultatet jeg fant altså, hi hi hi

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 23:37   #35
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Her ser man bare støyskjermen/bakveggen i garasjerekka og husmønene. Ikke spesielt spennende.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-10, 23:46   #36
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Jeg fant han ene gutten min på vei hjem fra skolen jeg.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 00:43   #37
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Vi har en morsom en, det er veldig ofte hundebæsj i oppkjørselen vår, og i google maps ligger det et bilde av naboen med bikkja in action. Har tatt vekk naboen, men her er hunden:

Har du konfrontert ham?

Gammel 13-12-10, 13:40   #38
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Googlebilen stoppa visst ca 100 meter fra huset vårt, og det synes jeg er helt greit.
Vi bor på et småbruk ved veis ende, spørs om googlebilen ikke ville kjøre på grusveien vår, for den snudde da det ble slutt på asfalten.

Gammel 13-12-10, 13:46   #39
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Google-bilen droppa veien vår. Den kjørte ned hovedveien, men ikke inn på boligfeltet. Like greit det

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-10, 13:57   #40
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gubben står i vinduet og veiver til bilen. Han visste at bilen var i området og fortet seg å vinke når han så den. Uheldigvis har han svart t-shirt på, så det var ikke så lett å se han.

Hos foreldrene mine står hele bølingen i kjøkkenvinduet og funderer på hvilke bil som kjører forbi.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55.