Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-07, 18:13   #1
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frp, et parti fullt av bad guys? Frp-topp siktet for voldtekt (nrk)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det har jeg faktisk til gode å høre som argument fra folk som stemmer Frp. Derimot har jeg ofte hørt at de som stemmer Frp, gjør det fordi de er lei overformynderiet fra staten, og tiltaksløsheten til andre politiske partier

Kanskje de ufaglærte med pittelitte grann inntekt også trenger et parti som de forstår, men som du insinuerer ikke forstår dem?

Er det grunn til å tro at de eneste som stemmer Frp er de som tjener pittelitt pr. mnd. og som er ufaglært, og som ikke har skjønt bedre? Jeg blir litt matt av denne stigmatiseringen av folk jeg. Det er akkurat som om man skal sette stempelet i pannen på en gruppe med folk som ikke vet bedre, fordi de er ufaglært og tjener pittelitt, og gjøre denne gruppen nærmest umyndiggjort fordi de neppe ikke vet hva de gjør fordi de er ufaglært eller fordi de tjener lite? Er ikke det å tro litt dårlig om folk, og sette seg selv litt høyere enn andre?

.

Stigmatisering er en uting, ja. Det er jeg enig i. Men jeg og ser med forundring på at veldig mange som nyter godt av en velfungerende velferdsstat stemmer på et pati som vil privatisere hele greia.

Men, jeg forstår ikke esme dithen at ufaglærte stemmer Frp, sånn generelt, men at veldig mange av dem som stemmer Frp faktisk ikke vet hva de stemmer på.

Gammel 22-02-07, 18:20   #2
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

.
Men jeg og ser med forundring på at veldig mange som nyter godt av en velfungerende velferdsstat stemmer på et pati som vil privatisere hele greia.

Men Frp vil da ikke privatisere hele velferdssystemet.

Gammel 22-02-07, 20:31   #3
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uff.. Blir ikke så overrasket dessverre.

Dette er en digresjon, men jeg husker da jeg gikk på gymnaset. Da var det to jenter som stemte FRP fordi de lovte billigere sprit. HALLO, det var jo en særdeles viktig ting. Husker jeg ble ganske irritert, ikke det at det var min sak da.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 21:10   #4
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Uff.. Blir ikke så overrasket dessverre.

Dette er en digresjon, men jeg husker da jeg gikk på gymnaset. Da var det to jenter som stemte FRP fordi de lovte billigere sprit. HALLO, det var jo en særdeles viktig ting. Husker jeg ble ganske irritert, ikke det at det var min sak da.

Tja...men på gymnaset var det mange av oss som mente mye rart.... Jeg var selv medlem av Unge Høyre den gangen og det eneste som opptok meg var at jeg ville ha nynorsken på skolen..... og at eksamen skulle legges etter russetiden var over... og andre verdensproblemer. og de som var røde dro på fredsleirer og hadde hjemmestrikkede lilla skjerf (evt Palestina-skjerf) og alle gikk vi rundt i selskinss-støvler og livet var herlig....

Gammel 22-02-07, 21:29   #5
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Tja...men på gymnaset var det mange av oss som mente mye rart.... Jeg var selv medlem av Unge Høyre den gangen og det eneste som opptok meg var at jeg ville ha nynorsken på skolen..... og at eksamen skulle legges etter russetiden var over... og andre verdensproblemer. og de som var røde dro på fredsleirer og hadde hjemmestrikkede lilla skjerf (evt Palestina-skjerf) og alle gikk vi rundt i selskinss-støvler og livet var herlig....

Joda, men som 19-åring syntes jeg egentlig det blir litt for dumt. De var heller ikke særlig opptatt av noe av det du nevner der.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 21:39   #6
Pippilotta
Passiv

Standard

Dette her har blitt skikkelig usaklig. Er det bare dette dere kan? Slenge dritt om Frp? Hva med argumenter for og imot det som blir tatt opp?
Hva enn som blir sagt er det det kun det som teller; Frp er verre. Hjelpe meg.
Ja, og så slenge rødprikker om hvor usaklig alt er.
Jommen sa jeg sosiale tapere!!!
Mine pappa er sterkere enn din!!

Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 21:49   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av BitterKjerring, her.

Hva med argumenter for og imot det som blir tatt opp?

Hæ? Det som ble tatt opp i hovedinnlegget er Frp og skurker i partiet. Etterhvert snudde tråden til mer å omhandle partiets politikk, og velgere. Det argumenteres hele tiden, syns jeg. Hva er det du vil vi skal argumentere for og i mot?

Gammel 22-02-07, 21:53   #8
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Dette her har blitt skikkelig usaklig. Er det bare dette dere kan? Slenge dritt om Frp?

Jeg har ikke så mye positivt å si om frp. Beklager det.
Men kan ikke de som har noe positivt å si om dem komme med det da ? jeg har aldri sett et eneste godt argument her på trykk som gjør at jeg kunne vurdert å stemme frp.

Noen her som kan gi meg noen grunner til at jeg skulle vurdere å stemme på frp ?

Nå har vel kanskje denne diskusjonen sklidd litt ut i forhold til hovedinnlegget.

Gammel 22-02-07, 21:55   #9
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette her har blitt skikkelig usaklig. Er det bare dette dere kan? Slenge dritt om Frp?

Jeg kan sykle også!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-07, 22:01   #10
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette her har blitt skikkelig usaklig. Er det bare dette dere kan? Slenge dritt om Frp? Hva med argumenter for og imot det som blir tatt opp?
Hva enn som blir sagt er det det kun det som teller; Frp er verre. Hjelpe meg.
Ja, og så slenge rødprikker om hvor usaklig alt er.
Jommen sa jeg sosiale tapere!!!
Mine pappa er sterkere enn din!!

Kom med noen saklige argumenter for eller mot Frp du da. Kom igjen, vis oss hvordan det skal gjøres du.

Gammel 22-02-07, 18:34   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

.
Men, jeg forstår ikke esme dithen at ufaglærte stemmer Frp, sånn generelt, men at veldig mange av dem som stemmer Frp faktisk ikke vet hva de stemmer på.

Nettopp.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.