Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

[Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-10, 13:24   #11
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Trondheim] Hvor er det fint å bo?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Tyholtområdet har jeg jo faktisk ikke tenkt noe særlig på, men der oppe er det jo veldig fint, eller? Om man bor litt på "nedovertur" mot Rosenborg har man iallefall litt luft. Er det Berg skolekrets?
Nedre Tyholt/Rosenborg/Bakkaunet er områder vi ser i, det er jo rett ved der vi bodde, så der er vi godt kjent. Veldig fint område, men jeg vet ikke hvordan skolene i området er.

Tyholt bør dere også vurdere, ja. Ellers hadde jeg tenkt å foreslå Bakkaunet, jeg innbiller meg at det kanskje er litt billigere der enn lengre sørover mot Singsakerområdet, dersom pris er et issue. Det går flere skolekretsgrenser i området Tyholt, nedover og bortover. Du har både Berg, Singsaker, Bispehaugen, i tillegg til at Strindheim og Eberg skolekretser er nære. Dessuten har politikerne snakket om at skolegrensene skal gåes opp, så hvem vet hva som skjer i framtiden.

Berg og Singsaker er veldig ok skoler. Bispehaugen har jeg hørt en del negativt om. Du har også Trondheim International School ved festningen, dersom det skulle være aktuelt.

Vurderer du Tyholt, har du også Persaunet ikke så langt unna, og f.eks. Bromstad.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.