|
|
#42 |
|
maler
|
Sv: Canada Goose
Jeg vet ikke... jeg synes ikke det er noe galt i å bruke 6500 kr på en hvilken som helst jakke, men for meg er det sånn at jeg gjerne betaler en god del for funksjon, men er ikke fullt så villig til å betale for fashion. Altså hvis jeg trenger en jakke som er spesielt varm og isolert, hadde jeg ikke hatt problemer med å bruke mye penger på det gitt at jeg hadde råd til det. Men jeg hadde ikke vært villig til å gi samme beløpå for samme jakke hvis jeg ikke trengte funksjonaliteten i den.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#44 |
|
Fortynnet
|
Sv: Canada GooseI dette kalde landet er det ihvertfall godt å ha en ordentlig varm, vindtett og vanntett dunjakke. Men umulig å klare seg uten er det vel ikke akkurat - noen er jo mindre frosne av seg og noen er mindre utendørs. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Canada GooseTa en titt i posten snart du - ikke heeelt det du ser etter her, men ...
|
|
|
#47 |
|
heimføing
|
Jo, men jeg vedder på at flertallet av de som vandrer rundt i gåsegang ikke har bruk for all denne kvaliteten, de kunne fint klart seg med en rimeligere jakke som dekket behovet de har (som stort sett er å gå i by og ikke på f.eks. Svalbard). |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg helt enig i. Jeg kjøpte min fordi jeg er en frysepinne av dimensjoner og liker samtidig å være mye til fjells om vinteren og Lofoten on høsten. Da er Gåsa uslåelig! Den holder meg varm og tørr.
|
|
|
#49 |
|
|
Sv: Canada GooseJeg har en Canada Goose dunkåpe som mannen kjøpte til meg i Canada et år eller så etter at den ble populær på Bogstadveien. Den var betydelig rimeligere i Canada. Kåpen min er fantastisk og jeg har aldri fruset i den og jeg har mer eller mindre bodd i den hver vinter (i Norge) etter at jeg fikk den. Jeg er usikker på om den dunkåpen jeg har, har blitt solgt i Norge, for jeg har aldri sett noen annen. Men jeg må innrømme at jeg ikke helt liker at det er ekte pels, men det er noe som har vokst frem etter at jeg fikk den. |
|
|
|
![]() |
|
|