Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er norske barn friskere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-10, 10:29   #20
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er norske barn friskere?

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kva årsmodell er du da? Eg hadde dobbeltsidig kusma og var styggdårleg, så det hugsar eg godt. Mamma og søster var også dårlege samtidig. Raude hundar eller meslingar hadde eg også.

Jeg er født i 1970. Jeg er ikke 100 % sikker på at jeg husker rett når jeg tror man vaksinerte mot kusma på –70-tallet, så den tar jeg forbehold om. Meslinger har man jo vaksinert norske barn mot siden 50-tallet, så den skal vi jo ha fått alle sammen. Polio og tuberkulose er jo også "gamle" vaksiner. Kopper vet jeg at jeg er vaksinert mot, for jeg har vaksinearret som bevis på det. Tuberkolose- og røde hunder-vaksinene husker jeg jo at jeg tok, så de er jeg også ganske trygg på at jeg husker rett om. Jeg er dog ikke sikker på om man også ble vaksinert for disse som baby, slik man blir i dag.

Sist redigert av Teofelia : 21-12-10 kl 13:43. Årsak: skrivefeil …
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.