Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Disney nekter å vise Tron-oppfølgeren i Oslo

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-12-10, 16:19   #30
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Disney nekter å vise Tron-oppfølgeren i Oslo

Jeg syns vel egentlig både Oslo kino og Disney virker dumme her, men heller vel til å syns Olso kino er dummest (uten å vite annet enn jeg har lest i media om saken). Hvis jeg skjønner riktig har OK en relativt ny rabattavtale som bare kan benyttes av en liten del av kinokundene (Netcom-kunder), og de forventer at distributørene skal være med på dette uten å bli fullt kompensert for de rabatterte billettene. På den annen side er det vel sannsynlig at dette neppe vil redusere Disneys totale inntekter fra Oslo kino, jeg antar at det tvert i mot vil gi økte inntekter, så Disney virker dumme de og. Og jeg antar at hele krangelen egentlig handler om noe annet. Publikum taper uansett, og det er dårlig av både OK og Disney.

Jeg reiste forresten til Sandvika for å se Tron: Legacy. Handlingen var, om mulig, enda mer dust enn i Tron, men hva gjør det når den hadde to Jeff Bridges, Daft Punk og Olivia Wilde i et trangt kostyme.

Ben "don't mess with my zen, man" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.