|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Å legge varer på handlebåndet | |||
| Kaster alt på båndet - hulter i bulter |
|
61 | 22,02% |
| Kaster alt på båndet - tyngste varer først |
|
74 | 26,71% |
| Sorterer varer etter grupper/Kategori/Frukt/Meieri osv. |
|
21 | 7,58% |
| Legger varene separat på båndet m/strekkode synlig |
|
31 | 11,19% |
| Har jeg aldri tenkt over - går automatisk |
|
102 | 36,82% |
| Rivende likegyldig/Dustepoll |
|
10 | 3,61% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 277. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2010
![]() |
Sv: Hva slags kunde er du i dagligvarebutikken?Jeg legger alt på båndet etter som det ligger i handlekurven, men starter med det tyngste og største først når jeg legger varene i poser |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Borte
|
Sv: Hva slags kunde er du i dagligvarebutikken?Hulter til bulter, men prøver å legge de tyngste først og det som kan bli krønsja sist.
|
|
|
#83 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva slags kunde er du i dagligvarebutikken?Det har jeg ikke tenkt særlig over. Vi storhandler en gang i uka og har da minst en full handlevogn, ofte to. Tar det som ligger på toppen og graver meg nedover. Egg, blomster ol. venter jeg med til slutt, ellers ikke noe system.
|
|
|
#84 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kunde er du i dagligvarebutikken?
Pålegg i en pose, grønt i en pose, frossenvarer i en pose, tørrvarer i en pose osv.... Mye enklere når jeg kommer hjem på kjøkkenet og skal pakke ut.
|
|
|
|
#85 |
|
maler
|
Sv: Hva slags kunde er du i dagligvarebutikken?Hm jeg tror de på obs er vant til å få de letteste varene først. De er veldig flinke til å legge til side skjøre ting. Har så å si aldri opplevd vare-mos på båndet. Da er tiden i handlekurven før de havner på båndet mer risikofylt.
|
|
|
#86 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kunde er du i dagligvarebutikken?Jeg er i hvert fall ikke av dem som for tiden står og deler opp storhandlingen på Meny for å fordele det ut over de "5 ganger 500 kr = 200 kr i rabatt"-kortene...... argh...
|
|
|
#87 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kunde er du i dagligvarebutikken?Tyngste varer først.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kunde er du i dagligvarebutikken?Jeg handler, legger på båndet, betaler, pakker og sier "hade bra".
|
|
|
#89 |
|
maler
|
Sv: Hva slags kunde er du i dagligvarebutikken?Jeg sto forøvrig bak en som var oppdratt etter tyngste-varer-først-prinsippet i helgen. Ganske så fascinerende, for som sagt har obs en struktur som gjør at man kommer først til de tunge tingene så de havner nederst i vogna. Og han hadde like full vogn som meg. Ergo var det en studie i graving og skvising av gjenværende varer i kurven for å få dem i riktig rekkefølge på båndet. Jeg kommer ikke til å begynne med det så jeg.
|
![]() |
|
|