Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vinterdresser og holdbarhet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 10:42   #1
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vinterdresser og holdbarhet

Jeg har egentlig bare regnet med at de kan arves videre. Men jeg har liten erfaring, så mulig jeg er litt naiv. Første dressen til Try var en arvet Mikkline høst/vårdress som to barn hadde hatt før ham, den er ennå ikke synlig slitt, og arves videre nå.

Synes man kan forvente at de holder mer enn en sesong.

Er det forskjell på større barn, kanskje? Try er bare 21 mnd.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-07, 10:48   #2
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Jeg har egentlig bare regnet med at de kan arves videre. Men jeg har liten erfaring, så mulig jeg er litt naiv. Første dressen til Try var en arvet Mikkline høst/vårdress som to barn hadde hatt før ham, den er ennå ikke synlig slitt, og arves videre nå.

Synes man kan forvente at de holder mer enn en sesong.

Er det forskjell på større barn, kanskje? Try er bare 21 mnd.

Den første dressen vi hadde fikk vi når poden var 18 mnd. Den ble MYE mindre slitt enn det dressene blir nå
Så må nok regne med mer slitasje etterhvert ja..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 11:23   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forventer mindre slite/rivestyrke av dresser i teknisk materiale (som ReimaTec, Hellytech etc). Det er minuset med tekniske materialer, de tåler mindre... Så langt synes jeg fordelene oppveier for ulempene, men jeg ser helt klart problemet med slike dresser til eldre, mer aktive barn...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.