|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#202 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenSignerer guniss her
|
|
|
#203 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenSkjønner veldig godt frustrasjonen din amor, og syns det er helt riktig at du tar det opp med bhg. Det spørs vel om du får noen erstatning, men de ansatte bør likevel gjøres oppmerksomme på at slik aktivitet som garantert vil gi voldsom slitasje og skader på dyre klær bør unngås så sant det er mulig. I mine øyne har de ansatt helt klart et ansvar her. |
|
|
|
|
|
#204 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJobber i utebarnehage, og skal si at her slites det. Men det slites på hva jeg ville kalt "normal" måte, og ikke for at personalet står og ser på at barnet ødelegger dressen sin. |
|
|
|
|
|
#205 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJeg sitter med inntrykket at her var det snakk om "uaktsom bruk", og som personalet var oppmerksom på og ikke stanset. |
|
|
|
|
|
#208 |
|
saftig
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagen
Kjøpes på sybutikker, og finnes i mange forskjellige farger. Du klipper bare til ønsket fasong og klistrer på. Pass bare på at den må få feste seg skikkelig før dressen tas i bruk, minst ett døgn.
|
|
|
#209 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenTusen takk! Da får jeg løpe til nærmeste sybutikk i morgen, så er kanskje dressen reddet! |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Så stor, den lille lykken
|
Hilsen ReimaTec-politiet
|
|
|
#211 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJeg er faktisk litt enig med bina denne gangen! :shock: :skummelt:
|
|
|
|
#212 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJeg syns det er stor forskjell på å revne en dress på å klatre på ett gjerdet (noe som er helt greit i min verden) og skli på ett veldig lite egnet sted (ikke greit). Sist redigert av turi : 26-02-07 kl 17:39. Årsak: no skriveleif.. |
|
|
|
|
|
#213 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Som vikar i barnehagen har jeg truffet noen av disse barna og foreldrene. Jeg synes det er fryktelig trist når en liten jente på snart tre år forteller meg at hun ikke kan grave i sandkassen fordi mamma blir lei seg når den pene dressen blir skitten |
|
|
|
|
|
#214 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er enig med deg i det, og jeg hadde nok heller ikke reagert spesielt om mitt ene barn hadde kommet hjem fra barnehagen med revnet dress en dag. |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Passiv
|
Du har nok bare skummet tråden, for det er da ingen her som synes slikt er bra! Alle må regne med at klærne blir skitne i en barnehage. |
|
|
|
#216 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke trekk alt for raske konklusjoner da! Snuppa vår var "hysterisk" redd for skitt og lort slik i 1 - 2 års alderen. Ble hun skitten på fingrene satt hun og hylte for å bli vasket. Og vi har en liten videosnutt av henne som 1,5 åring ute i snøen for første gang - der hun sitter å febrilsk børster snø av skoa sine og sier æsj-æsj-æsj... Og sand i sandkassa - fysj og æsj. |
|
|
|
|
|
#217 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenJeg har også sett små unger som er hysteriske for skitt, både gutter og jenter, der foreldrene er intet annet enn oppgitt. Så enig med anuk; ikke trekk for raske konklusjoner!
|
|
|
#218 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
Sv: Tre dresser ødelagt i barnehagenDet jeg har sett opp i gjennom årene, og med masse barn på alle kanter, er at unger sliter dresser forskjellig. Noen kan knapt se på en dress før den er i filler. Andre har dresser i et par år, og fremdeles er de like fine og går i arv til nestemann. Det er snodig. Tre dresser ødelagt på en gang høres jo rart ut. Men jeg ville vel først og fremst snakket med avdelingslederen på en (forholdsvis) hyggelig måte, og si at dette opplevde jeg litt rart, spørre om det gjaldt andre barn denne gangen, og høre litt med henne på en forholdsvis hyggelig måte. Si noe om at jeg ble litt satt ut, at det ikke har skjedd før, om det er noe jeg må forvente osv. |
|
|
|
|
|
#220 |
|
flisespikker
|
Gutten vår er også litt sånn.
|