Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nokon som kan tenke seg å hjelpe?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-11, 19:04   #41
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nokon som kan tenke seg å hjelpe?

Pakke sendt i dag.

Gammel 04-01-11, 19:09   #42
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tusen takk, Pelle!

Gammel 04-01-11, 19:15   #43
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

For et flott tiltak.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 19:19   #44
Albertine
Passiv

Standard

Jeg fant både dyner og sengetøy, men kommer meg ikke på posten med det første. Skal jeg vaske alt først? Like greit det, kanskje?

Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 19:41   #45
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Send meg adresse så skal jeg se hva jeg har. Vet jeg har noen tepper, kanskje et skinn, litt klær, babyleker.o.l.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 19:45   #46
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint tiltak snuppa!

Jeg har fryktelig lite babyklær for å si det sånn, utstyr også.

Men skal sjekke litt!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 19:52   #47
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant noen annonser på Finn forresten, klær som gis bort mot porto. Skal sjekke der, og så kan jeg betale inn porto, og klærne sendt direkte.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 20:38   #48
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg fant både dyner og sengetøy, men kommer meg ikke på posten med det første. Skal jeg vaske alt først? Like greit det, kanskje?

Du gjer dei sikkert ei tjeneste om du gjer det. Men du bestemme sjøl.

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg fant noen annonser på Finn forresten, klær som gis bort mot porto. Skal sjekke der, og så kan jeg betale inn porto, og klærne sendt direkte.

Veit du, det treng du virkelig ikkje gjere! Det er så mange her no som har sendt avgårde ting at du treng ikkje gjere det. Men du er snill da.

Den slitne mammaen vart forresten veldig rørt av dokke! Hø lurte på kva ho skulle gjere til gjengjeld og eg lova takke mykje! Egentlig burde dokke alle få kvar sin pose av dei fantastiske vårrullane ho lage.

Gammel 04-01-11, 21:10   #49
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kikket litt og fant bla. noen nydelige ubrukte og nær ubrukte fløyelsdrakter (velur) i størrelse 50, 56 og 62. De har noe blått i seg, noen av dem, men er i strålende kvalitet, vil de ha selv om det ikke er råsa? Er farger viktig? Hvis de ikke blir brukt pga farge, så gidder jeg ikke legge de ved, men hvis de blir brukt uansett sender jeg de gjerne med.

Sist redigert av Harriet Vane : 04-01-11 kl 21:15.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 21:14   #50
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en gammel voksipose hvis det trengs? Den er 11 år gammel, men hel og pen og med ulldyne. Den har mest ligget innpakket på loftet i plast og brukt litt av 2 barn. Har ikke bruksanvisningen, men den finnes vel på nett et sted? Trekket må vaskes og dyne må luftes/renses, men det er nettopp derfor den har blitt liggende der den ligger og ikke solgt for lenge siden. Kan gjerne gi den bort og gå med den på posten, men da er ikke dette gjort før den sendes i tilfelle.

Hva med noe babyleker? Det er vel ikke så lenge til de trenger noe sånt? Har vel litt av det også tror jeg, for jeg tror bare mannen stappet alt i en kasse på loftet uten og sortere hva vi skulle ta vare på og ikke når det ble pakket bort.

Jeg har også dundyne til baby som ikke trenger å ligge på loftet hos meg egentlig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 21:40   #51
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Er heilt sikker på at farge ikkje er så veldig viktig altså! Takk

Posar til vogn har eg klart fikse på anna vis, så det treng dei ikkje. Men takk! Alt anna er velkomment om du vil.

Gammel 04-01-11, 21:58   #52
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da kommer det pakke!

Trenger hun noe ammetøy? Hva er størrelsen hennes?

Gammel 04-01-11, 22:00   #53
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Da kommer det pakke!

Trenger hun noe ammetøy? Hva er størrelsen hennes?

Ammetøy er sikkert supert, det har ho sikkert aldri hørt om en gong. Ho er knøtt lita, 36ish.

Gammel 04-01-11, 22:01   #54
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Jeg har noe som er for lite for meg, så jeg stapper det oppi.

Gammel 04-01-11, 22:01   #55
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jeg har noe som er for lite for meg, så jeg stapper det oppi.

Fantastisk!

Gammel 04-01-11, 22:08   #56
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fine FP!

Gammel 04-01-11, 22:08   #57
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg har som tidligere nevnt desverre ikke noe å bidra med, men jeg blir så rørt av giverviljen blant alle mine venner her på FP. Tenk så fantastisk for disse nybakte foreldrene å få så mye fint og nyttig fra vilt fremmede mennesker! Jeg er så stolt over å være medlem på dette forumet.

Gammel 04-01-11, 22:09   #58
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

Jeg har som tidligere nevnt desverre ikke noe å bidra med, men jeg blir så rørt av giverviljen blant alle mine venner her på FP. Tenk så fantastisk for disse nybakte foreldrene å få så mye fint og nyttig fra vilt fremmede mennesker! Jeg er så stolt over å være medlem på dette forumet.

Den følelsen får eg kvar gong eg ser eit nytt innlegg i denne tråden.

Gammel 04-01-11, 22:40   #59
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har startet å strikke djevelluer. Skal få tid til å strikke ullbukser, sokker og en jakke også. Kan ikke sendes avgårde med en gang, men skal prøve å få det ferdig til slutten av januar, starten av februar.

Fine, fine FP!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 22:54   #60
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Dette er rørende lesing!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.