Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Huset er så nakent

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-11, 19:00   #21
Elastica
Aktiv

Elastica sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Elastica er litt kul
Standard

Sv: Huset er så nakent

Her er det deilig rolig og rent rundt meg.

På bordet står det et fat fra Iittala i blankt glass med Kivi lyslykter i blankt og grønt glass, en keramikkvase med hvite tulipaner og et fat med frukt på skjenken.

*puster ut*

Elastica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 19:06   #22
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ryddet i dag. Det ble tomt. Nå er jeg litt minimalistisk anlagt, men jeg måtte ha noe i stedet. På stuebordet står det friske blomster. På spisebordet har jeg foreløpig ingenting, og der må jeg ha et eller annet. Jeg har dessuten et fint fat som jeg har brukt i jula, med kubbelys, telys, svibel, lerkegreiner og et par glasskuler. Jeg kan jo ikke ha det lenger. Men jeg har lyst til å bruke fatet, og det er finest med littegrann høyde blant tingene jeg setter på det. Forslag til vinterpynt på fat?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 19:11   #23
Elastica
Aktiv

Elastica sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Elastica er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Men jeg har lyst til å bruke fatet, og det er finest med littegrann høyde blant tingene jeg setter på det. Forslag til vinterpynt på fat?

Noen telys og lysestaker med litt høyde om hverandre? Men noen kastanjer, dersom du kan få tak i det, noen runde og glatte steiner eller bare noen lime innimellom?

Elastica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-11, 19:15   #24
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elastica, her.

Noen telys og lysestaker med litt høyde om hverandre? Men noen kastanjer, dersom du kan få tak i det, noen runde og glatte steiner eller bare noen lime innimellom?

Kastanjer, ja. Ikke dumt! Jeg liker godt naturting. Dessverre er ikke fatet så veldig stort.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 19:05   #25
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ryddet i dag. Det ble tomt. Nå er jeg litt minimalistisk anlagt, men jeg måtte ha noe i stedet. På stuebordet står det friske blomster. På spisebordet har jeg foreløpig ingenting, og der må jeg ha et eller annet. Jeg har dessuten et fint fat som jeg har brukt i jula, med kubbelys, telys, svibel, lerkegreiner og et par glasskuler. Jeg kan jo ikke ha det lenger. Men jeg har lyst til å bruke fatet, og det er finest med littegrann høyde blant tingene jeg setter på det. Forslag til vinterpynt på fat?

2-3-4 kubbelys eller andre lys, noen i ulike høyde/farge. Eller 1 høy lysestake, 1-2 kubbelys, t-lys. Noen glass-stjerner eller snø-krystaller kan vere fint. Fine natur steiner, glass-steiner. Bare fantasien som setter grenser.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:42   #26
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Da vi kastet ut jula, kom jeg på at vi er nyinnflyttet. Her er det ikke egentlig rent og ryddig, men veldig tomt. Om man ser bort fra dekorasjonen av mobilladere, lypsyl og en avblomstret julerose i vinduskarmen, og stillebenet med fruktfat, heklet løper og farmors sølv-lysestaker på skjenken (det ser virkelig ut som grandtante Olga har vært her ).

Veggene er duse og jeg trenger "sesongens farge".

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.