|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Huset er så nakentHer er det deilig rolig og rent rundt meg. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Huset er så nakentJeg ryddet i dag. Det ble tomt. Nå er jeg litt minimalistisk anlagt, men jeg måtte ha noe i stedet. På stuebordet står det friske blomster. På spisebordet har jeg foreløpig ingenting, og der må jeg ha et eller annet. Jeg har dessuten et fint fat som jeg har brukt i jula, med kubbelys, telys, svibel, lerkegreiner og et par glasskuler. Jeg kan jo ikke ha det lenger. Men jeg har lyst til å bruke fatet, og det er finest med littegrann høyde blant tingene jeg setter på det. Forslag til vinterpynt på fat? |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
![]() |
Sv: Huset er så nakent
Noen telys og lysestaker med litt høyde om hverandre? Men noen kastanjer, dersom du kan få tak i det, noen runde og glatte steiner eller bare noen lime innimellom? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kastanjer, ja. Ikke dumt! Jeg liker godt naturting. Dessverre er ikke fatet så veldig stort. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2-3-4 kubbelys eller andre lys, noen i ulike høyde/farge. Eller 1 høy lysestake, 1-2 kubbelys, t-lys. Noen glass-stjerner eller snø-krystaller kan vere fint. Fine natur steiner, glass-steiner. Bare fantasien som setter grenser. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Huset er så nakentDa vi kastet ut jula, kom jeg på at vi er nyinnflyttet. Her er det ikke egentlig rent og ryddig, men veldig tomt. Om man ser bort fra dekorasjonen av mobilladere, lypsyl og en avblomstret julerose i vinduskarmen, og stillebenet med fruktfat, heklet løper og farmors sølv-lysestaker på skjenken (det ser virkelig ut som grandtante Olga har vært her
|
![]() |
|
|