Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg er der jeg pleier. (Noen som vil anbefale Tyrkia?)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-11, 20:49   #61
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er der jeg pleier. (Noen som vil anbefale Tyrkia?)

Visum kjøper du på flyplassen ved ankomst. Det er godt merket. Det koster 15 euro stk.

For vår reise, som kostet rund 21.000 betalte vi 3.900 i depositum.

Gammel 09-01-11, 20:49   #62
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Nei, visum var ikke dyrt. Uten at jeg HELT husker hvor mye det var,

Gammel 09-01-11, 20:50   #63
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vimsen: 12.000,- totalt for oss fire midt i juli på det hotellet. Er det dyrt å leve der? Tenker på mat og sånt. Jeg så det var flotte rom med komfyr og sånt, jeg synes det er så greit å kunne lage maten selv, men liker også at det er billig å handle på supermarkedene og at vi kan gå ut og spise relativt rimelig av og til. Så veldig flott ut, og det rykker veeeeldig i bestillingsfingeren nå altså ... 2 uker for 12.000 er veldig billig når vi reiser 16 juli altså! Får til og med rom med balkong.

Det er VELDIG billig å spise der. De har verdens supreste restaurant for barn der. Den heter Svannah.

16 juli, du... da får vi en uke samtidig. FNIS!

Gammel 09-01-11, 20:52   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

24. juli var det, jeg så feil. Jeg tastet nemlig inn 16. juli og fikk opp disse alternativene.
Men det er jo superbillig! Årh, ville jo vært der samtidig med deg da.

Kan man bare kjøpe visum på flyplassen, altså? Uten å bestille noe først? :angst:

Gammel 09-01-11, 20:53   #65
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Ja.

Vi drar forresten 23. Lørdagsflyvninger fra Haugesund. Jeg kan garantere deg at du ikke blir skuffet. Hvorfor tror du vi drar tilbake da?

http://www.facebook.com/group.php?gid=59328134006 Det finnes også en FBside.

Gammel 09-01-11, 20:53   #66
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja det er det man skal Iset. Helt sant.

Gammel 09-01-11, 20:54   #67
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Ja det er det man skal Iset. Helt sant.

Ikke at jeg ikke tror deg, altså. Jeg har bare aldri bestilt en slik reise før, og er ukjent med alt, og er alltid litt dramaqueen når det gjelder ting som kan gå galt.

Gammel 09-01-11, 20:55   #68
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Ja.

Vi drar forresten 23. Lørdagsflyvninger fra Haugesund. Jeg kan garantere deg at du ikke blir skuffet. Hvorfor tror du vi drar tilbake da?

http://www.facebook.com/group.php?gid=59328134006 Det finnes også en FBside.

Gammel 09-01-11, 20:56   #69
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Savanna har også side på FB.

http://www.facebook.com/group.php?gid=105091272864061

Gammel 09-01-11, 20:56   #70
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Vi betaler nærmere 30000 for vår tur. Men vi er 5 stykker og må ha 3.roms.

Gammel 09-01-11, 21:01   #71
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Standard

Jeg vil tro at det står utfyllende info om dette der du bestiller reisen.

Jeg trodde det ville være hinsides kø for å få kjøpt visum da vi var i Tyrkia i fjor, og så etter laaaange køer. Jeg ble litt skeptisk da jeg så en luke med Visum, for der fantes det ikke kø.

Gammel 09-01-11, 21:37   #72
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vært én gang i Tyrkia, før vi fikk barn, og likte det ikke så godt. Fint med varmen (reiste rundt St.hans, 37 grader), men kjedelig mat, innpåslitne selgere og vannet var ikke så rent. Begge vi ble dårlige også, heldigvis da vi kom hjem, mest sannsynlig flyplassmaten.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 21:46   #73
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg prøvde å søke på en tur til det der viking hotellet. det sto at om jeg reiser 11.8 så er barn kr 0.. neiiida.. det er det ikke.. turen kom på 18000!!! Ingen barnerabatt... wtf??

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 22:04   #74
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Vi er også i Tyrkia i juli.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 22:21   #75
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er der jeg pleier... (noen som vil anbefale tyrkia?)

http://www.tyrkiareiser.no/reiser/no...-0--7-342.html barn kr 0 står det... hvorfor får jeg det ikke til???

Gammel 09-01-11, 22:31   #76
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er der jeg pleier... (noen som vil anbefale tyrkia?)

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

http://www.tyrkiareiser.no/reiser/no...-0--7-342.html barn kr 0 står det... hvorfor får jeg det ikke til???

Gikk du helt til trinn 4? Barnerabatten kommer der. Legg merke til at det gjelder barn som sover i ekstraseng. To fullt betalende altså.

Gammel 09-01-11, 22:37   #77
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SR: Nå er mine eldre enn dine barn, men barna og jeg trengte litt sol og varme sommeren som var, så vi bestillte all inclusive på et Sunwing Resort (Cala Bona, Mallorca). Det var virkelig ferie både for meg og barna. Ikke de aller største opplevelsene, men vi lå og duppet i vannet store deler av tiden, og tuslet opp til ferdig dekket bord tre ganger om dagen. Virkelig vel verdt pengene. Tror dette opplegget ville vært fint for dere nå, uansett hvor du velger å dra!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 22:42   #78
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Ving har mye i side, i mange prisklasser, jeg søkte på 3.august, 1 voksen og 2 barn på 3 og 8 år.

http://www.ving.no/charterpackagelis...8&QueryUnits=1

Gammel 09-01-11, 23:25   #79
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Nå har ikke jeg lest hele tråden men om du ikke MÅ til Tyrkia så er vel Kreta en av øyene som har rimeligst pris på turer i høysesong.
Jeg fikk en mail fra StarTour på torsdag om rimelige turer til sommeren. Sjekket ikke men hva med å prøve tilbudet "Reis alene med barn"

Ellers er jo BUlgaria et av stedene som ofte har rimeligere turer?
Lykke til med bestillingen din.

Gammel 10-01-11, 14:33   #80
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Takk for tipsene..

Hvis jeg klarer å skrape sammen nok penger så blir det dette på oss:

http://www.startour.no/feriereiser/k...on=sommer-2011

14000 kr for meg og ungene 1 uke i slutten av juni.. all inclusive.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.