|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en reisetrilleJeg vet ikke hvordan dette er på den nye modellen. Jeg har 09 mod. og i 2010 kom de med en ny utgave. Den nye har annerledes kalesje, andre hjul og lengre rygg enn min.
|
|
|
#62 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger en reisetrilleJeg har brukt bee fra nyfødt. Brukte teutonia softbag i første sommeren
|
|
|
|
#63 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Jeg trenger en reisetrille
Er et lite poeng det. At det er svært få små triller som er like gode å trille, og har samme komforten, som en vanlig vong.
|
|
|
#64 |
|
Curlingkone
|
Sv: Jeg trenger en reisetrilleJadda, da kommer denne opp igjen. Faderullan så vanskelig da.
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvor gammel er hun?
|
|
|
|
#66 |
|
Curlingkone
|
Sv: Jeg trenger en reisetrilleHm, er det trygt å sende en bilstol med flyet da? Hva om den blir ødelagt? Hvordan pakker man den i så fall?
|
|
|
#67 |
|
|
Om du tar den med til flyet så henter du den der også. Det er ikke alle flyplasser som godtar at man leverer ved flyet uten man må sende. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Curlingkone
|
Sv: Jeg trenger en reisetrilleUff, det ble bare så mye å tenke på plutselig. Når vi i tillegg skulle reise så sent så, ja, da blir jeg litt stresset. Men jeg vet at det ordner seg, og vi er seks voksne fang som kan dele.
|
|
|
#69 |
|
|
Sv: Jeg trenger en reisetrilleDet skal nok mye til for at stolen blir ødelagt og blir den det så melder du i fra når dere lander (i bagasjehallen) og så får du byttet den ut/reparert. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Jeg trenger en reisetrilleErgosele - det funker samme når du drar på døgnet.
|
|
|
#71 |
|
|
Kan hun få plass i babysetet? Det er jo lett å montere iallefall.
|
|
|
|
#72 |
|
Curlingkone
|
Sv: Jeg trenger en reisetrilleJeg kan nok få tak i en ergosele, men jeg har en meitai selv og. Dog den lille typen, og den er kanskje for liten nå?
|
|
|
#73 |
|
Curlingkone
|
Sv: Jeg trenger en reisetrilleHåper også at jeg har litt melk enda når vi reiser, for da kan hun henge litt på puppen om alt blir trist og leit...
|
|
|
#74 |
|
Drømmer
|
Maxi cosi er til 13 kg. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Curlingkone
|
Sv: Jeg trenger en reisetrilleDet er tretten kilo ja. Da kanskje det er en mulighet å ha med det setet.
|
|
|
#76 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Jeg trenger en reisetrilleMaxi Cosien kan festes med bare beltet. Om hun fremdeles kan bruke den, ville jeg tatt med den i stedet for BeSafe. Mye enklere å bære med seg og mye enklere å feste.
|
|
|
#78 |
|
Curlingkone
|
Sv: Jeg trenger en reisetrilleBlir spennende å se hva hun veier om tre uker når hun skal på kontroll da. Jeg tipper hun veier rundt elleve kilo nå, så det går vel kanskje akkurat da.
|
|
|
#79 |
|
kamelkonsument
|
Jeg er ikke i tvil om at jeg ville valgt denne om det hadde vært aktuelt med ny trille. Det er nesten litt frustrerende at jeg ikke trenger den.
|
|
|
#80 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg trenger en reisetrilleHva med maxi cosi understell og bilstol med inn på flyet, og så ha den nye maxi cosi sete i flybagasjen sånn at dere har sittedelen når dere kommer ned? |
|
|
|
![]() |
|
|