|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nNei nei, jeg har ingen problem med at de henger ut klesvask.
|
|
|
#122 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nAng. hovedinnlegget:
|
|
|
#123 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nNår du først drar frem lov om helligdager og helligdagsfred så gjelder den hele dagen, smurfine. (I tillegg til at det ikke gis adgang til sportsstevner mellom kl. 6 og kl. 13 (selvfølgelig med en haug med unntak) og at "unødig larm eller arbeid eller annen forstyrrende virksomhet" ikke er tillatt i nærheten av kirke osv. i tidsrommet gudstjenesten varer.)
|
|
|
#124 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nEr det ikke litt ubehagelig å ha naboen så tett innpå seg at man får gress i maten når de klipper plenen, kjenner jeg får klaustrofobi bare ved tanken. Men så liker jeg godt albuerom også da. Tror neppe jeg hadde kommet til å brukt hagen min noe særlig om jeg måttet forholdt meg så tett opp til en nabo.
|
|
|
#125 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg mener fortsatt at det må være rom for å kunne spørre om muligheten for å utsette støyende arbeidet en halvtime eller to, pga spesielle omstendigheter, og være åpen for et nei med begrunnelse.
|
|
|
|
#126 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2011
![]() |
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nSpørs helt hvor du bor mht om dette er greit.. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nDet må da gå an å spørre? Så lenge man er høflig og grei. Hvis de ikke vil så kan de si "tja, men jeg har egentlig ikke tid etterpå så jeg vil helst bli ferdig nå" ellerno. Så kan man ta det derfra. Jeez. At det skal være så vanskelig å bare prate sammen i stedet for taus lidelse eller passiv-aggressiv baksnakkelse.
|
|
|
|
#128 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nHva er greia med gamle tråder for tiden?
|
|
|
#130 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nDette er vel oppklart og avklart vel. Dessuten er det snø ute. Du må være rimelig ute på tur for å gå rundt med en kantklipper nå.
|
|
|
#131 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nMelde seg inn på forum for å svare på en 2,5 år gammel tråd om bråkete hagearbeid og babyer som sover ute?
|
|
|
|
#132 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nDu svarer jo selv, så det er jo like dumt 2,5 år etterpå |
|
|
|
|
|
#133 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJammen, jeg bor her jeg.
— Roald Dahl, Matilda Sist redigert av Matilda : 12-01-11 kl 21:01. |
|
|
|
|
|
#134 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'noki |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nja.. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg synes naboen bør legge asfalt, med varmekabler. Da slipper man kant- og gressklipperbråk om sommeren, og snøfreserbråk om vinter'n.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 12-01-11 kl 21:20. Årsak: Orddelingsleif |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'n
Hei!
|
|
|
#139 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg synes naboen kan komme og bråke med snøfreseren sin hos oss.
|
|
|
|
#140 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Jeg lurte på om naboen kunne vente med kantklipper'nJeg ble styrtnysgjerrig på å lese hva som var så spennende med kantklipping og naboforhold en vinternatt. Var det pga min tråd du ble FP-medlem, Booo!?
|
|
![]() |
|
|