Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Advarsel: Tanum bokklubber / Bestselgerbokklubben

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-10, 11:42   #21
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Advarsel: Tanum bokklubber / Bestselgerbokklubben

Tannum har jeg ikke hatt trøbbel med, noen gang faktisk og jeg har vært medlem siden 1994, Bokklubben derimot!

Gammel 08-01-11, 18:54   #22
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men dette gjelder bestselgerbokklubben, ikke litteraturklubben.... For der er det jo ingen bøker å avbestille...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-11, 19:04   #23
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Det gjelder også barnebokkubben deres *teflonhjernen min husker ikke hva den heter*

Gammel 08-01-11, 23:57   #24
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men sender goboken mail? Jeg trodde ikke de gjør det egentlig, der har jeg rett og slett fulgt med selv. De tror jeg har system med at de sender ut per post når man har avbestilt pakke. Jeg ønsker meg også mail, så si fra hvis du får dem til å sende mail istedenfor brev.

Glemte å svare på denne. Her er mailen jeg fikk fra Goboken.

Sitat:

Hei!

Takk for henvendelsen din.

Beklager dette.

Det skal alltid bli sendt ut mail med informasjon om neste pakke, så det er merkelig du ikke har mottatt denne. Da vi også har riktig mailadresse på deg.

Vi ser du har satt en pause i medlemskapet, fram til 28.03.2011. Abonnementet vil etter denne dato automatisk bli åpnet, om du ikke gjør andre endringer.

Vi sender en returlapp, slik at du får returnere denne pakken på vår regning.

Neste pakke står også avbestilt. Så denne blir uansett ikke sendt ut.

Mvh
Goboken

Så nå er boken returnert uten kostnad. Men når jeg tenker tibake fra en tidligere gang jeg var medlem, så fikk jeg heller ingen mail forresten. Kanskje de bare tror de sender dem ut?

Gammel 09-01-11, 00:23   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

Glemte å svare på denne. Her er mailen jeg fikk fra Goboken.

Så nå er boken returnert uten kostnad. Men når jeg tenker tibake fra en tidligere gang jeg var medlem, så fikk jeg heller ingen mail forresten. Kanskje de bare tror de sender dem ut?

Mail altså? Ikke sett. Jeg får alltid noe skriftlig i posten, men mail er et frememdord.

Gammel 09-01-11, 10:13   #26
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har opplevd akkurat det samme i bokklubben. Den dagen de på kundesenteret overbærende sa at de kunne være snille og gi meg returlapp på mail, så meldte jeg meg ut.

Gammel 09-01-11, 10:35   #27
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg blir sint bare jeg leser overskriften. Jeg har ikke fått mailer fra dem, men klubbladet i posten. Det første jeg da gjør er å avbestille neste bok. Og jammen meg kom det en bok i posten, og jeg reagerte slik som HI. Ble så irritert at flere dager nesten ble ødelagt Ringte dem og der kom jeg ingen vei, for jeg hadde selvfølgelig ikke notert den koden jeg fikk da jeg avbestilte. Damen var tverr og jeg ble blankt avvist. Ikke snakk om å få noen returlapp uten den koden. Jeg spurte når jeg kunne melde meg ut og det var over et halvt år til.

Hun sa også at jeg måtte bruke hjemmesidene til avbestilling, og da jeg forklarte at jeg ikke klarte å logge meg inn der, lo hun nesten. Så viste det seg at jeg ikke var registrert skikkelig på de sidene og at hun måtte gjøre noe for at jeg skulle få avbestille via nettet.

Knurr og blæh! Sånt her blir jeg så irritert over! Skal melde oss ut tvert bindingstiden går ut.

Gammel 09-01-11, 10:40   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir helt sjokkert over kundebehandlingen. Hvordan kan firmaer unngå å skjønne at de ødelegger voldsomt for seg selv når de oppfører seg på den måten? Hadde jeg vært sjef for et stort firma og noen av mine ansatte hadde drevet slik kundebehandling, håhå ...

Gammel 09-01-11, 10:45   #29
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har opplevd akkurat det samme i bokklubben. Den dagen de på kundesenteret overbærende sa at de kunne være snille og gi meg returlapp på mail, så meldte jeg meg ut.

Jepp, meldte meg ut jeg også.

Gammel 09-01-11, 12:03   #30
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg meldte meg nettopp inn, så jeg må nok slite med de i et år frem i tid . Imidlertid så fikk jeg beskjed om at de skulle sende returlapp, så jeg håper bare ikke at det blir inkasso i mellomtiden.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 12:22   #31
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og jeg håper det ikke gjelder litteraturklubben....Det kan jo nesten ikke gjelde den når det ikke er noen forpliktelser der... Men hva som skjer om man kjøper noe der, - det er jo en annen sak kanskje.

Gammel 09-01-11, 12:22   #32
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg meldte meg nettopp inn, så jeg må nok slite med de i et år frem i tid . Imidlertid så fikk jeg beskjed om at de skulle sende returlapp, så jeg håper bare ikke at det blir inkasso i mellomtiden.

Samme her!

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-11, 15:29   #33
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannamoren, her.

Samme skjedde her!!! Sitter her med en bok som jeg ikke har fått noen melding om. Passe møkka-sur på dem. Jeg også lurte på om hvordan jeg kunne sende den tilbake uten å betale. Og ja, de har min e-mail adresse, for jeg fikk neste måneds bok via mail. Tror jeg skal ringe dem, ja.

Det skjedde meg også, pussig nok med "Ekte Mat" som j0nnybe over her fikk tilsendt.

Gammel 09-01-11, 16:50   #34
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Merkelig måte å drive bissniss på.

Gammel 12-01-11, 16:58   #35
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Jeg meldte meg inn noen uker før jul, jeg skulle få en fin velkomstpakke med 2 bøker og Rosendahl vannkaraffel.

Vel, i dag dumpet det ned 1 bok i postkassen, månedens hovedbok.

Jeg har ikke sett snurten av velkomstpakken!
Kundeservice er stengt nå, og for å sende dem mail må jeg være innlogget på "mine sider". Der får jeg feilmelding når jeg prøver å komme inn.

Gammel 12-01-11, 18:39   #36
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Silje sol, her.

Jeg meldte meg inn noen uker før jul, jeg skulle få en fin velkomstpakke med 2 bøker og Rosendahl vannkaraffel.

Vel, i dag dumpet det ned 1 bok i postkassen, månedens hovedbok.

Jeg har ikke sett snurten av velkomstpakken!
Kundeservice er stengt nå, og for å sende dem mail må jeg være innlogget på "mine sider". Der får jeg feilmelding når jeg prøver å komme inn.

Er det ikke festlig? Jeg er sjokkert over kundebehandlingen!

Gammel 12-01-11, 22:20   #37
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Ser ut til at dette er en sak for forbrukerrådet og media....?

Gammel 12-01-11, 22:46   #38
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

Ser ut til at dette er en sak for forbrukerrådet og media....?

Ja, mulig det. Men, det blir litt ord mot ord. Hvis man ikke har avbestillingskoden, så har man liksom ikke avbestilt. Basta. Og feilen med nettsiden og innloggingen er jo ikke deres feil, må vite. Det er jo kundene som er så dumme at de ikke klarer å logge inn.

Gammel 13-01-11, 12:08   #39
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Min sak ordnet seg heldigvis!
Fikk snakke med en hyggelig kundebehandler, som kunne se at de hadde sendt velkomstpakken til feil adresse. Hun skulle sende meg den på ny, og en returlapp for den boka jeg hadde fått.
Supert!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.