|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Høgde og alder på barn (skulebarn) - fleire med små barn?Alle mine sønner er små - noen mer enn andre.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Glamorøs
|
Sv: Høgde og alder på barn (skulebarn) - fleire med små barn?Mitt barn tar meg nok igjen innen fjerde klasse. Han er seks år og rett under 130 cm. Hvis han fortsetter sånn blir han rundt 195. Bestekompisen er et hode lavere, og nesten et halvt år eldre.
|
|
|
#43 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Høgde og alder på barn (skulebarn) - fleire med små barn?Jeg kan bare underskrive på at det er enorm variasjon på størrelsen på barn. Min datter er stor, ca 135 cm og 30 kilo, noe som betyr høyeste jente i 2. klasse. Hun er på størrelse med flere i 4. klasse vet jeg. I klassen hennes er det jenter som er et hode kortere og mye spedere bygd, men jeg tror det er mest jeg som legger merke til det og blir overrasket over hvor små noen barn er. Jeg er jo vant til høye unger.
|
|
|
#45 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høgde og alder på barn (skulebarn) - fleire med små barn?LilleVenn er liten og det har hun vært siden fødselen. Ganske rart egentlig, da både LøveMannen og jeg er høye (179 og 192). Hun er veldig smal også, spesielt over hoftene og livet og vi sliter med å få klær til å passe. Nå er hun 7 og ca 123 cm og 20 kg, bruker str. 31 i sko og 122-128 i klær. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Høgde og alder på barn (skulebarn) - fleire med små barn?
Store variasjoner, ja. Min frøken blir 6 neste mnd, er 125 cm og 26 kg, bruker 33 i vintersko nå og 128 og 134 i klær. Hun er lengst på sin avd i bhg, lenger enn guttene også som også er født i jan og feb, og jeg tipper hun blir en av de lengste i sin klasse til høsten. Lillebroren hennes er liten.... |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Har tro på forbedring
|
Like høy som jeg var da jeg begynte på ungdomskolen det! (dog han har litt større føtter)
|
|
|
#48 |
|
maler
|
|
![]() |
|
|