|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperDen, pippo, kunne ikke jeg hatt, den fremhever puppene pga lommene og hvis jeg må opp i str for at den ikke skal sprike, blir den mest sannsynlig for stor over skuldre, ermer og som en sekk nederst.
|
|
|
#42 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupper
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 15-01-11 kl 14:23. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperEg slit med det samme. Så eg følge med.
|
|
|
|
#47 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Pfft. Det er akkurat som Jesus.
|
|
|
#48 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#49 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperHeldige deg, Karamell. Det er ikke håp for meg. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Jesus: Alle har hørt fantastiske, vidunderlige ting om ham, men ingen har sett ham.
|
|
|
#51 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperMen jeg har sett Kirsebær! :hjerterøye: Edit: Crap, hva heter den smilyen da?
|
|
|
#52 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperMauser: Noen ganger tenker jeg faktisk å legge ut bilder for å vise hvordan ting er, men du gjør jo det hele helt umulig.
|
|
|
#55 |
|
Passiv
|
Jepp. Men da ble målene veldig rare. Jeg er vant til å bestille ting der og bestiller jeans som sitter perfekt uten minste problem. Så bestilte jeg en skjorte - den var det plass til to av meg inni. |
|
|
|
#56 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperJeg skulle så gjerne bestilt meg en bukse som blir sydd etter mine mål, men jeg skjønner virkelig ingenting der inne. Og jeg får ikke til å måle meg på de rette stedene, osv.
|
|
|
#57 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperHvor smal er du om livet, søtnos? Jeg tror jeg har et par makeyourowns du kanskje kunne finne på å passe i? Med forbehold om at det er en åpenbar mulighet at de blir veldig for store over rompa til deg altså. |
|
|
|
#59 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupperJeg er stor, men forholdsvis jevnt proposjonert (bortsett fra gigapupper). Slik jeg har forstått det er du mye mindre enn meg generelt.
|
![]() |
|
|