Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger skjorter med plass til pupper

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-11, 13:22   #41
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger skjorter med plass til pupper

Den, pippo, kunne ikke jeg hatt, den fremhever puppene pga lommene og hvis jeg må opp i str for at den ikke skal sprike, blir den mest sannsynlig for stor over skuldre, ermer og som en sekk nederst.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 13:37   #42
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, grunnen til at jeg nevnte det, er at jeg ikke har pupper selv, og tenkte at hvis du plutselig fikk store, så ville jeg gjerne vite hvordan, liksom.

Jeg har plutselig fått! :ny BH og perfekt skåret kjole:

:rairai - blir kun en kort stund:

Sist redigert av Karamell : 15-01-11 kl 14:23.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 13:38   #43
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bravissimo!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 13:51   #44
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor store str har Bravissimo?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 13:57   #45
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Hvor store str har Bravissimo?

Str 18, tror jeg. Det tilsvarer str 46. Men så får man opp til "super-curvy", så da slipper man å ta hensyn til store pupper når man velger størrelse.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 14:15   #46
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg slit med det samme. Så eg følge med.

Og bluse kalle eg alt som ikkje er tunika eller genser. Eg har mange blusar.

Gammel 15-01-11, 14:36   #47
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har så store pupper at Dolly Parton blir en pannekake i forhold.

Pfft. Det er akkurat som Jesus.

Gammel 15-01-11, 14:53   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Pfft. Det er akkurat som Jesus.

Nå er ikke jeg og Big J helt buddys, så vi snakker ikke sammen så ofte. Jeg har dermed gått glipp av at han har fikset seg gedigne pupper.
Eller viser du til at han også blir en pannekake i forhold til meg? For det er ikke så overraskende, egentlig.

Gammel 15-01-11, 14:56   #49
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldige deg, Karamell. Det er ikke håp for meg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 15:03   #50
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Nå er ikke jeg og Big J helt buddys, så vi snakker ikke sammen så ofte. Jeg har dermed gått glipp av at han har fikset seg gedigne pupper.
Eller viser du til at han også blir en pannekake i forhold til meg? For det er ikke så overraskende, egentlig.

Jesus: Alle har hørt fantastiske, vidunderlige ting om ham, men ingen har sett ham.

Gammel 15-01-11, 15:07   #51
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg har sett Kirsebær! :hjerterøye: Edit: Crap, hva heter den smilyen da?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 16:14   #52
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mauser: Noen ganger tenker jeg faktisk å legge ut bilder for å vise hvordan ting er, men du gjør jo det hele helt umulig.

Gammel 15-01-11, 16:23   #53
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har du sett inne på makeyourownjeans.com der kan man spesialbestille plagg etter kroppsmål.

Gammel 15-01-11, 16:57   #54
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg skjønner ingenting inne på de sidene.

Har de skjorter og slikt også?

Gammel 15-01-11, 17:04   #55
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg skjønner ingenting inne på de sidene.

Har de skjorter og slikt også?

Jepp. Men da ble målene veldig rare. Jeg er vant til å bestille ting der og bestiller jeans som sitter perfekt uten minste problem. Så bestilte jeg en skjorte - den var det plass til to av meg inni.

Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 17:07   #56
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg skulle så gjerne bestilt meg en bukse som blir sydd etter mine mål, men jeg skjønner virkelig ingenting der inne. Og jeg får ikke til å måle meg på de rette stedene, osv.

SF: Snakket ikke vi om å ha en "fikse bukse til Kirsebær-date?" Hvis ikke syns jeg vi skal begynne å snakke om det nå. For jeg trenger en kul dongeri-slengbukse. (ikke for å ha jobblogo på det altså. )

Gammel 15-01-11, 17:08   #57
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvor smal er du om livet, søtnos? Jeg tror jeg har et par makeyourowns du kanskje kunne finne på å passe i? Med forbehold om at det er en åpenbar mulighet at de blir veldig for store over rompa til deg altså.

Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 17:17   #58
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette blir for "fint" eller?

Litt røffere:

Dette er fra ELLOS.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-11, 17:17   #59
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg er stor, men forholdsvis jevnt proposjonert (bortsett fra gigapupper). Slik jeg har forstått det er du mye mindre enn meg generelt.
Jeg bruker stort sett str 50 i bukser.
Midjemålet mitt har jeg ingen formening om. Jeg har aldri målt meg verken her eller der.

Gammel 15-01-11, 17:17   #60
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Nessie: Den øverste og nederste er aktuell. Hvorfor fant ikke jeg dem på ellos?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:34.