|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
...med jordbær...
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Paris - høstferien 2011Jeg er ikke kjent i Paris, og det er heller ikke reisefølget mitt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Paris - høstferien 2011Paris.
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Hei,
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paris - høstferien 2011Paris er den besteste byen
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Paris - høstferien 2011
Det hotellet tror jeg faktisk det var.
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Paris - høstferien 2011Vi skal til Paris i slutten av mars og ble veldig forvirret av alle bydelene og hvor vi skulle bo ift. der sentrum er.
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, vi er superfornøyd med det. Stille og rolig gate og veldig sentralt.
|
|
|
#8 |
|
...med jordbær...
![]() |
Det så veldig bra ut. Takk for tipset. Ser at det begynner å fylles opp på de større rommene, så det er nok på tide å booke snart. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Jeg har bodd sentralt i Paris i litt over 2 år - dog uten barn - og skulle også anbefale Marais-området (3. og 4. arrondissement). Av alle de gode grunnene LoneLone kommer med. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
...med jordbær...
![]() |
Tusen takk for flere tips - de skal jeg ta med meg! Takk for tipset med metro. Det er greit å være klar over. Vi kommer til å ha med små barn, og 1-3 vogner, så da er det greit å være forbredt på at det blir litt bæring dersom vi skal ta metroen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passe aktiv
Sv: Paris - høstferien 2011Beklager, 4* hoteller i Paris er utenfor mitt budsjett. Men jeg liker og booker hos www.booking.com går endel etter andres vurderinger, kan sjekkes ut mot www.tripadvisor.com også.
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Paris - høstferien 2011Jeg er dessverre ikke så kjent med hoteller i det området - jeg bodde selv i 2.arr (og trengte jo derfor ikke hotell), og når jeg er på jobb i paris (6+ ganger årlig) bor jeg alltid rett ved eiffeltårnet siden det er i det området jeg skal på møter. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
...med jordbær...
![]() |
Vi er en stor gruppe med ulike preferanser - så jeg tviler på at St. Germain er det område alle familiene ville valgt om de skulle reise alene, men nå som vi reiser sammen må jeg forsøke å finne frem til det området som passer oss som gruppe best. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Musk
Det kommer helt an paa hvor mye man vil gjöre, hvilke aktiviteter og hvor mye folk (köer) det er, men to dager er i alle fall mer avslappende. Det er jo ogsaa to parker man skal besöke. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Takk! Vi tenker vinterferien, om det ikke er helt megapyton da. Jeg studerer værstatistkker, as we speak.
|
|
|
#17 |
|
Musk
Saa lenge de har aapnet, er det ingen problemer aa dra dit selv om vaeret er daarlig. De fleste aktiviteter og köer er overbygget. Vi var der i ös pös regn en gang. Kjöpte saanne digre telt til aa ha paa oss og fikk gjort en hel masse siden andre holdt seg hjemme i drittvaeret. Ellers lurt hvis man ikke drar i helgene og - dersom man velger aa overnatte paa et hotell i naerheten av parken - sjekk om hotellene har saann "hotellets gjester slipper inn i parken 1-2 timer för andre gjester"-opplegg. Det var genialt. Ikke alt vi da fikk tilgang til av aktiviteter, men mer enn nok og vi kjörte masse mens de andre maatte vente utenfor. Herlig. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
...med jordbær...
![]() |
Da skal jeg gjøre. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Paris - høstferien 2011Boutique Hotel er vanligvis et hotell som ikke er del av en kjede, men litt annerledes, spesielt, overdådig, typisk lokalt, små, berømmer seg på god service osv. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passe aktiv
Det er viktig at gruppen, og ikke minst de som spanderer er godt fornøyde. Hotellet ser veldig pent ut, og har nok en sentral og god beliggenhet.
|
|
![]() |
|
|