Sv: Hva er kjerringklær?
Kjerring er vel litt "jeg har er ferdig med å følge alle motesvingninger, jeg vil være komfortabel" stil?
Under den kategorien kommer vel kanskje de herlige El Naturalista skoene mine. Og Chillkjolen jeg har i skapet. Men jeg føler vel selv at jeg ikke er av verste kjerringtypen, jeg vil jo se OK ut. Problemet er at dagens mote ikke ser veldig bra ut på meg, så da må man jo finne alternativer. Og selv om ENskoene mine er komfortable, kjøpte jeg dem like mye fordi jeg synes de er kule.
Kanskje er det et poeng at jeg er lett overvektig? Om jeg ikke var det, så hadde kanskje buksetights og kjempeoverdeler sett fint ut (tviler litt, siden det peneste ved meg fremdeles ville vært skjult, nemmelig den temmelig smale midjen)? Og om jeg virkelig la meg i selen, så kan jeg kanskje greie å gå med stiletthæler på holka?
Vet dere hva? Jeg erklærer meg herved kjerring og stolt av det.
Jeg har bikket tredve, og de største motetrendene lar jeg være forbeholdt dem under tredve. Om jeg skulle hive meg på en del av det jeg finner i den norske bloggverdenen, så ville nok ikke folk sett på meg som motebevisst, men harry. Jeg er realistisk nok til å forstå at ikke alt ser like bra ut på alle. Ikke engang skinnyjeans.