|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Positivt eller negativt at en ungdom ønsker å vente med å ta lappen?Jeg synes dette må være opp til ungdommen å bestemme selv.
|
|
|
#122 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Positivt eller negativt at en ungdom ønsker å vente med å ta lappen?
Jeg har vært ufattelig tålmodig, skjønner jeg... enkelte av mine kolleger har vært på nippet til å melde ham opp det siste året, men jeg lot det være med snakk og hint (og et bestemt krus han fikk plassert ved frokostbordet støtt og stadig...) inntil han i november en dag kom hjem og fortalte at han hadde gått litt tidlig fra jobb og gått innomen kjøreskole og registrert seg. Da snakker vi knapt 9 år etter at vi flyttet sammen... Og i snitt 2-3 sånne 7-8-9-timers kjøreturer til våre respektive foreldre i året. Og ja, ikke en eneste av dem uten å snakke om at jeg gleder meg til jeg ikke trenger kjøre hele turen selv...
|
|
|
#123 |
|
Leser
|
Sv: Positivt eller negativt at en ungdom ønsker å vente med å ta lappen?Det er jo forskjell på generelle grunner og hva som er bra for de fleste og hva som er bra for hver enkelt.
|
![]() |
|
|