|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
|
Sv: Spellemannsprisen, Sundfør og Bare Egil
Kan de ikke bare finne på flere kategorier da? Det blir jo litt som "delt førsteplass", på basis av kjønn og ikke fordi man er dyktig. Dyktighet burde belønnes, ikke kjønn. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Spellemannsprisen, Sundfør og Bare EgilDet er jo sånn for skuespillere også, både i Norge og på Oscar? Jeg har ikke engasjement for denne saken, kjenner jeg.
|
|
|
#23 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spellemannsprisen, Sundfør og Bare EgilBare Egil er veldig morsom.
|
|
|
#24 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har hørt på den, og kommer ikke til å høre den igjen. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Spellemannsprisen, Sundfør og Bare EgilTenker ingenting om Sundfør, elsker Bare Egil, og syns det er helt ok så lenge det er "Beste mannlige" og "Beste kvinnelige", ikke bare "Beste" hvor det strengt tatt bare blir nominert menn og deretter "Beste kvinnelige" som et plaster på såret. Nåh, det gjør meg irritert.
|
|
|
#29 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spellemannsprisen, Sundfør og Bare EgilSer virkelig ikke problemet med å ha beste kvinnelige og beste mannlige og synes derved Sundførs reaksjon er litt teit siden du spør. Det har egentlig ikke engasjert meg det minste.
|
|
|
#33 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Spellemannsprisen, Sundfør og Bare EgilJeg synes slett ikke Sundfør er teit, hvis hun virkelig mener det hun sier, så er det jo ikke noe mer med det enn at hun ikke kan ta i mot en eventuell pris, når den strider mot hennes oppfatning av kunst. Så kan man jo være enig eller uenig med henne. Ja ja, liksom.
|
|
|
#34 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spellemannsprisen, Sundfør og Bare EgilJeg heier på Sundfør og synes Bare Egil er fantastisk morsom!
|
|
|
#35 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Spellemannsprisen, Sundfør og Bare EgilSusanne er kul og Egil er ufattelig kul. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Spellemannsprisen, Sundfør og Bare EgilDet er det samme problemet i tennis, faktisk. De burde bare spilt i samme turnering ...
|
|
|
#38 |
|
wizzzard
|
Sv: Spellemannsprisen, Sundfør og Bare EgilSundfør hadde eg aldri høyrt om før eg las om Bare Egil sitt stunt, framleis ikkje høyrt noko av/med ho, men ho ser sur ut på bilder.
|
|
|
#39 |
|
Dårlig husmor
|
Enig med Plipp. Sundfør har vunnet Spelemannsprisen før og protesterte også da på at det ble fokusert på at hun var kvinne. Hun står for det hun sa den gangen og vil derfor helst ikke være foreslått så lenge kategoriene er som de er. I sport kan jeg skjønne at man opererer med kvinne- og mannsklasser ettersom det er fysiske forskjeller på hva man kan prestere, men i musikk og skuespill er det bare rart og gammeldags. Enig med glitter i at det hadde vært mye morsommere med mer inndeling etter sjangere. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Spellemannsprisen, Sundfør og Bare EgilSusanne Sundfør synger og komponerer fantastisk! Hvordan hun oppfører seg sånn ellers vet jeg ingenting om. |
|
|
|
![]() |
|
|