Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

3 soverom og 2 barn

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-11, 20:39   #1
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Men hvorfor er det viktig å ha eget rom for skolebarna??
Jeg satt på kjøkkenet og gjorde lekser i mange mange mange år og tenker det blir sånn for gutta også.
Det viktige med eget rom så tenker jeg at det viktige er at de har noe de kan trekke seg tilbake til, alene hvis ønskelig.

Gammel 22-01-11, 20:44   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg satt på kjøkkenet og gjorde lekser i mange mange mange år og tenker det blir sånn for gutta også.
Det viktige med eget rom så tenker jeg at det viktige er at de har noe de kan trekke seg tilbake til, alene hvis ønskelig.

Jeg tenker ikke at det er av hensyn til leksene, men med økende alder er det vel et visst økende behov for å kunne trekke seg tilbake alene med eller uten venner; og det blir jo noe vanskeligere hvis man deler rom.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 20:55   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Fordi man har behov for å ha noe som er sitt, man får mer omgang med venner og ha retten på sin side til å være i fred på rommet sitt. Deler man rom blir det en krangling om hvem som har rett til å være på rommet. Jeg er helt enig med Avatar i denne diskusjonen, jeg ville valgt eget rom til hvert barn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.