Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vogn til stor 2-åring

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-11, 23:30   #23
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vogn til stor 2-åring

Vi endte med en BabyJObber City Elite. De hadde den på salg, 30%. De var tomme for alt annet som var aktuellt.

Den trillet fantasktisk lett opp bakken her hjemme og jeg fikk den lett opp de tre trinnene inn også. Måtte jo ta den inn for å sjekke alle detaljer. Storesøster fikk fint plass i den, det lover godt for lillebror som er sovegris og trenger vogn han kan sove i resten av vognperioden. Hempa i setet for å slå den sammen er utrolig grei, helt genialt. Det er bare å dra i hempa og lempe rett inn i bilen. Den blir i tillegg veldig liten og er veldig lett. Jeg er helt og gleder meg til å teste den mer i morgen.

Damen i butikken mente at det ikke var en vogn av ypperste kvalitet, men at den vil duge greit for oss. Jeg håper hun tar litt feil og at den viser seg å være i en utførelse som holder i massevis for oss.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.