Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sint?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-11, 10:04   #21
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s

Ikke mot folk, men jeg har ødelagt en skohylle en gang... Jeg hadde den tilfeldigvis i hendene når jeg hadde fått nok, og den fikk tilfeldigvis et ublidt møte med gulvet.

Så har jeg nok smelt igjen en dør et par ganger.

Jeg deljer litt løs på puter innimellom, men det er ikke bare at jeg er sint, men sint og fryktelig lei meg på en gang.

Gammel 25-01-11, 10:11   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s

Brøle ja, ødlegge eller slå definitivt ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 10:12   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ødela en dør når jeg var rundt 13 år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 10:13   #24
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Når brølingen tar helt av kan det hende at jeg samtidig kaster en pute på gulvet. Eller en bamse. Da er jeg skikkelig sinna, altså.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 11:03   #25
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Ikke mot folk, men jeg har ødelagt en skohylle en gang... Jeg hadde den tilfeldigvis i hendene når jeg hadde fått nok, og den fikk tilfeldigvis et ublidt møte med gulvet.

Så har jeg nok smelt igjen en dør et par ganger.

Jeg deljer litt løs på puter innimellom, men det er ikke bare at jeg er sint, men sint og fryktelig lei meg på en gang.

og bare for å ha sagt det... det var mannen (nå eksen) jeg var sint på med skohylla, ikke ungene.

Gammel 25-01-11, 11:05   #26
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg bare brøler og gråter, men jeg har aldri ødelagt noe. Men jeg har veldig lyst til å slå. Til og med ungene. Men jeg GJØR det ikke, altså.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 11:52   #27
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Må nok innrømme at jeg har litt svinn på skogen der. Av en eller annen grunn er det litermålene som får unngjelde sinnet mitt. Jeg vet ikke hvor mange litermål jeg har kastet i gulvet. (Kanskje det er fordi jeg virkelig ikke liker å lage mat/kaker osv og når jeg da blir provosert så går litermålet i gulvet?)

Jeg er en skikkelig hissigpropp, virkelig. Jeg sloss med ene broren min helt til jeg flyttet hjemmifra. Vi hadde skikkelig slagsmål men som den storesøsteren jeg tross alt er, slo jeg aldri lillebror veldig hardt. Bare litt... Han slo hardere.

Gammel 25-01-11, 11:54   #28
astrid_d
Superduperaktiv

astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Nei - det er mest i praten med meg når jeg er sint. Der smeller det skikkelig.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 11:58   #29
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg kan finne på å både kaste/knuse og å bli fysisk.
Det siste er dog forbeholdt arbeidsplassen min. Hvilket vil si fjøset.
Der er jeg i stand til å miste besinnelsen fullstendig, ikke ofte nei, men det har skjedd.

I forhold til mann og barn er vel Saftepisoden en hendelse som ikke går i glemmeboka med det første...
Ikke kast en full saftflaske i gulvet i raseri, det blir saft OVERALT av det... Også i taket....

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 12:06   #30
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TO stykker med saftepisoder her altså?! Kanskje det burde stå advarsel på saftflasker?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 12:08   #31
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du bl

Nei. Er i grunn veldig rolig. Litt kjedelig, kanskje?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 12:10   #32
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan få veldig lyst til å kaste noe, men jeg gjør det sjelden. Og hvis jeg gjør det er det snakk om noe mykt, jeg vil jo tross alt ikke ødelegge noe.

Gammel 25-01-11, 12:14   #33
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

I mitt tilfelle var det ikke ei saftflaske da, da hadde det ikke vært noe problem. Det var en kartong. Som nevnt kaster jeg ikke ting, jeg smeller. Og når man blir irritert fordi saftkartongen ikke lar seg åpne, og så setter den ned på kjøkkenbenken med litt kraft, så er det dumt når man treffer med hjørnet først. Da eksploderer kartongen. Mannen også.

Det var virkelig saft overalt, jeg hadde jo ikke ventet det utfallet og var temmelig forskrekket, mannen ble lynende sint og jeg gråt og gjemte meg på badet. Jeg tror aldri vi fikk vekk alt. Det var fortsatt saftflekker inni stikkontaktene på kjøkkenbenken da vi flyttet før jul.

Gammel 25-01-11, 12:19   #34
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kastet en full saftflaske, uten kork i gulvet.....
Spruten sto i taket og vi har fortsatt saft både her og der. Og jeg gjordet det med fullt overlegg, bare at jeg hadde glemt å skru på korken..
Kan si lufta gikk ut av ballongen og både jeg og mannen fikk latterkrampe

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 12:22   #35
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Ja.

Gammel 25-01-11, 12:29   #36
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noterer at om jeg skal kaste noe i gulvet, skal jeg ikke velge beholder med væske i.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 12:32   #37
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle ønske jeg klarte det, jeg.

Det er ikke ofte jeg blir sint, men blir jeg skikkelig sint, begynner jeg bare å grine, og da føler jeg meg bare dum.

Gammel 25-01-11, 12:38   #38
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg smeller med dører. Det er Første Tegn. Type "Maverick avleverer en eller annen setning som helt sikkert kan tolkes usedvanlig sarkastisk med helt rolig stemme og egentlig aner man fred og ingen fare, og så PANG!"
"Kjære, er du sint?"

Og så har jeg idiotisk nok kastet telefoner i veggen/gulvet/en eller annen hard overflate opptil mange ganger. Stakkars, uskyldige telefonene. Snakk om å "kill the messenger". Jo, jeg er nok en kaster. Sjelden ting som knuses, da. De er det så pesete å rydde opp igjen, det er antiklimaks.

(Dette er da kun hvis jeg sprekker på voksne mennesker. Ikke barn eller hund.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 12:44   #39
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Fysisk blir jeg ikke, men jeg smeller dører og kan kaste ting i gulvet eller veggen.

Av en eller annen merkelig grunn så kaster jeg aldri noe som kan gå i stykker. Husker jeg som tenåring eksploderte i raseri mens jeg hadde en skål i hånden. Var nær ved å kaste den, men tok meg i det, satte den fra meg og tok noe annet i stedet og kastet det i gulvet. Mamma lurte fælt på hvor den biten av fornuft kom fra, i en situasjon som ellers var en smule ufornuftig

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 12:45   #40
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skrev at jeg ikke kaster, og det stemmer det. Men for ikke å slå til vedkommende jeg er sint på, så slår jeg i bordet, eller i veggen eller i sofaen eller hva som helst som er i nærheten. Jeg husker jeg var så sint en gang yngstemann var baby og våknet i eininga om natta at jeg bokset så hardt og lenge i madrassen på senga mi at jeg var helt utslitt etterpå.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.