Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sint?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-11, 20:14   #81
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s

Med ubehandlet adhd som liten og ganske så utagerende så gikk det hardt for seg. Klarte til og med å knuse en taklampe en gang. Sparket og knust en dør på skolen. Ja kan ramse opp i det uendelige.

Blir fortsatt sint, men ikke knusetingsint.

Gammel 25-01-11, 20:25   #82
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

OMG, det håper jeg virkelig ikke har skjedd!

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Har du slått ei ku?

Nei nei nei, aldri!

Det er forbeholdt hønene og de små kalvene

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 20:28   #83
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det har jeg aldri gjort.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 20:45   #84
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Jeg verbal. Veldig sådan.

Gammel 25-01-11, 20:52   #85
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Nei nei nei, aldri!

Det er forbeholdt hønene og de små kalvene

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 20:54   #86
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Nja, det gikk en hårbørste i veggen for en stund siden, men det er vel det eneste

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:48   #87
Hannamoren

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det er jeg ikke. Ikke skriker jeg heller, så ganske rolig av meg vil jeg tro.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:50   #88
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som er helt rolige, eller reagerer rolig i alle situasjoner: Hvordan får dere ut sinne, frustrasjon og irritasjon? Biter dere det i dere? Undertrykker følelser? Venter til senere? Eller blir dere sjelden forbanna?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:51   #89
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Mamma og pappa kranglet en gang, og mamma forlot stua. I det hun rundet hjørnet, så fikk pappa det for seg at han fikk lyst til å kaste noe etter henne. (altså ikke for å treffe, for hun var jo gått ut) Han satt med fjernkontrollen til tvn i handa, og for å si det enkelt...den ble aldri helt seg selv igjen etter den flyturen...

Men pappa fikset den, med tape, og nåde den som kunne finne på å spørre om hvorfor den var tapet

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:56   #90
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Njei. Jeg er ganske rolig, og kan telle på få fingre de gangene jeg har vært så sint at jeg har slamret unødig med dører i løpet av livet hittil.
Men jeg husker en episode hvor jeg var en kombinasjon av utrolig utslitt, sint, lei meg og oppgitt, (uten at jeg husker helt hvorfor, og hva som utløste reaksjonen) hvor jeg kastet et beger yoghurt i veggen på kjøkkenet.

Kjempefornuftig, -med tanke på hvor dønn sliten jeg var, og at det selvfølgelig var jeg som måtte rydde opp. Velger nok noe mer renslig å kaste ved en evt annen gang.

Gammel 25-01-11, 21:59   #91
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mja....det har hendt. For lenge siden.

Sist jeg ble rått rasende var vel på microsoft og en eller annen idiotisk løsning som ikke fungerer. Men....siden jeg trenger pc'en...og det er dyrt med en ny så har den berget skinnet så langt.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 22:13   #92
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Ah. Når pc-en henger seg, og man blir kraftig irritert og føler for å ta det ut på noe, så bør man ikke slå hånda hardt i tastaturet. I alle fall ikke når man har en laptop. Har jeg hørt.

Gammel 25-01-11, 22:46   #93
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Ah. Når pc-en henger seg, og man blir kraftig irritert og føler for å ta det ut på noe, så bør man ikke slå hånda hardt i tastaturet. I alle fall ikke når man har en laptop. Har jeg hørt.

Jeg ble så forbanna på en stasjonær pc en gang at jeg slo hånda hardt i bordet. Da veltet et melkeglass og det rant melk abslutt overalt. Dte var steder og sprekker jeg aldri fikk bort melkegriset.

Gammel 25-01-11, 22:51   #94
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg ble så forbanna på en stasjonær pc en gang at jeg slo hånda hardt i bordet. Da veltet et melkeglass og det rant melk abslutt overalt. Dte var steder og sprekker jeg aldri fikk bort melkegriset.

Blærk. Men døde pc-en? Det gjorde min. Jeg var bare veldig lykkelig for at jeg hadde sikkerhetskopi av semesteroppgaven jeg holdt på med ... Og at kjæresten ordet med ny pc til meg, så jeg fikk levert oppgaven ...

Gammel 25-01-11, 22:53   #95
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Blærk. Men døde pc-en? Det gjorde min. Jeg var bare veldig lykkelig for at jeg hadde sikkerhetskopi av semesteroppgaven jeg holdt på med ... Og at kjæresten ordet med ny pc til meg, så jeg fikk levert oppgaven ...

Nei, pc-en ble ikke så våt, men alt som lå på kontorpulten gjorde. Og det var masse rare sprekker der bordet var skrudd sammen, og i skjøter mellom tre og metall. Måtte demontert den for å få vasket tror jeg. Vi kastet den da vi flyttet.

Gammel 25-01-11, 23:28   #96
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som er helt rolige, eller reagerer rolig i alle situasjoner: Hvordan får dere ut sinne, frustrasjon og irritasjon? Biter dere det i dere? Undertrykker følelser? Venter til senere? Eller blir dere sjelden forbanna?

Det skal ganske mye til for at jeg blir sint i grunnen. Altså sånn rasende, hylende sint. Jeg kan bli hissig på småkrapylene og irritert på mannen, men skikkelig sinna? Svært sjelden. Jeg tror ikke jeg undertrykker noe heller, jeg bare hisser meg svært sjeldent opp.

Men sånn ca hvert tredje år i snitt blir jeg flyeitrenedeforjævligpisseforbanna for et eller annet, og da legger jeg ikke bånn på meg, men skjeller og smeller og skriker og brøler og er alt annet enn rolig og avbalansert. Og alle vitner blir like overrasket, siden det er fryktelig lite Mindy-like å gjøre sånn. Men jeg kaster ingenting.

Men jeg har lappet til mannen en gang. Not my proudest moment. Men han tok det som et kvinnfolk og innrømmet at det var hans skyld og at han fortjente det.

Gammel 25-01-11, 23:39   #97
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, har alltid hatt ordentlig temperament, det er visst en oldemor som er halvt italiensk på farssiden visst...

Men, pga barna og at jeg har blitt en smule mer erfaren og moden så er det mer sjeldent det går veldig hardt for seg nå. Kan bli ganske fort hissig og irritabel, men mannen er ganske klar på at mye av det ikke er akseptabelt.
En gang vi kranglet over noen glass rødvin satte jeg vinglasset så hardt ned i bordet at det knuste, og mannen min minner meg på det innimellom.
Jeg har hivd såpestykker etter min søster så fargeglasset i en dør knuste (var visst veeeldig dyrt å erstatte), hevet smørkniven i låret på samme jenta, vi tvinnet håret til hverandre rundt hånda og slepte hverandre rundt i hele huset og jeg og mannen har også hatt litt knuffing og dytting når vi er på det mest hysterisk irrasjonelle sinnakranglene, som jeg må presisere er ganske sjeldent nå.
Jeg må innrømme at jeg har måttet jobbe med meg selv for å bli mer jevnere i humør og sinn. Jeg kommer fra en familie som kan fare opp for bagateller og som er vant til roping og skriking (og mye kjærleik også da), mens mannen min ikke er vant til så mye sinne for bagateller. Har lært mye av han.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 23:51   #98
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Blir sjelden forbanna. Og jeg tenker at når jeg blir sint så hjelper det ikke å skrike og slamre med ting. Ekstremt unaturlig for meg. Kan bli frustrert og sur når jeg er sliten og stressa, men er bare ikke særlig utagerende altså. Jeg kan bli irritert på duppeditter som ikke virker (eller pcer som ikke gjør det som jeg vil), og da kan jeg forsåvidt banne særs høylytt.Men er da altså ikke ordentlig sint egentlig. Det er mer sånn jævlaforbannehelvetesdritt-ting!

Når det er sagt så tror jeg kanskje mannen hadde satt mer pris på at jeg hadde slamret med en dør enn at jeg er litt småsur etter en skikkelig dårlig dag.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 00:29   #99
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Ei venninne av meg er forresten av den typen som skulle ønske hun kunne kaste litt om seg og avreagere, så hun fant frem noen gamle tallerkner som de ikke lenger hadde bruk for, for å ha i bakhånd om situasjonen skulle by seg. Bare det burde jo vært nok til å innse at hun ikke egentlig har det i seg, men ikke nok med det, den dagen hun kjente at dette nok er en kaste-tallerkner-dag, så pakket hun tallerknene inn i en pose som hun knyttet godt før hun heiv dem i gulvet, for da ble det jo så mye lettere å rydde opp etterpå. Hun har nå gitt opp å avreagere på denne måten.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 01:09   #100
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

En gang. Da var det ett fat som knuste i 1000 biter, det skulle være ett uknuselig barnefat PMS på sitt aller værste i tillegg til en liten en midt i trassalderen. Aldri før og aldri etter. Har smelt telefonen i bordet i frustrasjon over å ikke kunne slenge på røret ett par ganger da

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.