|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Opp og ned
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sMed ubehandlet adhd som liten og ganske så utagerende så gikk det hardt for seg. Klarte til og med å knuse en taklampe en gang. Sparket og knust en dør på skolen. Ja kan ramse opp i det uendelige.
|
|
|
#82 |
|
can-jur
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s
Nei nei nei, aldri!
|
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNei, det har jeg aldri gjort. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNja, det gikk en hårbørste i veggen for en stund siden, men det er vel det eneste |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNei, det er jeg ikke. Ikke skriker jeg heller, så ganske rolig av meg vil jeg tro. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sDere som er helt rolige, eller reagerer rolig i alle situasjoner: Hvordan får dere ut sinne, frustrasjon og irritasjon? Biter dere det i dere? Undertrykker følelser? Venter til senere? Eller blir dere sjelden forbanna? |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sMamma og pappa kranglet en gang, og mamma forlot stua. I det hun rundet hjørnet, så fikk pappa det for seg at han fikk lyst til å kaste noe etter henne. (altså ikke for å treffe, for hun var jo gått ut) Han satt med fjernkontrollen til tvn i handa, og for å si det enkelt...den ble aldri helt seg selv igjen etter den flyturen...
|
|
|
#90 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sNjei. Jeg er ganske rolig, og kan telle på få fingre de gangene jeg har vært så sint at jeg har slamret unødig med dører i løpet av livet hittil.
|
|
|
#91 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sMja....det har hendt. For lenge siden. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Dig for victory!
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sAh. Når pc-en henger seg, og man blir kraftig irritert og føler for å ta det ut på noe, så bør man ikke slå hånda hardt i tastaturet. I alle fall ikke når man har en laptop. Har jeg hørt.
|
|
|
|
#93 |
|
Kontrollfrik
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir s
Jeg ble så forbanna på en stasjonær pc en gang at jeg slo hånda hardt i bordet. Da veltet et melkeglass og det rant melk abslutt overalt. Dte var steder og sprekker jeg aldri fikk bort melkegriset. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Dig for victory!
|
Blærk.
|
|
|
|
#95 |
|
Kontrollfrik
Nei, pc-en ble ikke så våt, men alt som lå på kontorpulten gjorde. Og det var masse rare sprekker der bordet var skrudd sammen, og i skjøter mellom tre og metall. Måtte demontert den for å få vasket tror jeg. Vi kastet den da vi flyttet. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Shake it out!
|
Det skal ganske mye til for at jeg blir sint i grunnen. Altså sånn rasende, hylende sint. Jeg kan bli hissig på småkrapylene og irritert på mannen, men skikkelig sinna? Svært sjelden. Jeg tror ikke jeg undertrykker noe heller, jeg bare hisser meg svært sjeldent opp.
|
|
|
#97 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sJa, har alltid hatt ordentlig temperament, det er visst en oldemor som er halvt italiensk på farssiden visst...
|
|
|
#98 |
|
|
Blir sjelden forbanna. Og jeg tenker at når jeg blir sint så hjelper det ikke å skrike og slamre med ting. Ekstremt unaturlig for meg. Kan bli frustrert og sur når jeg er sliten og stressa, men er bare ikke særlig utagerende altså. Jeg kan bli irritert på duppeditter som ikke virker (eller pcer som ikke gjør det som jeg vil), og da kan jeg forsåvidt banne særs høylytt.Men er da altså ikke ordentlig sint egentlig. Det er mer sånn jævlaforbannehelvetesdritt-ting! |
|
|
|
|
|
#99 |
|
lider av tastleksi
|
|
|
|
#100 |
|
snur
|
Sv: En slags avsporing: Er du kapabel til å bli fysisk eller knuse ting når du blir sEn gang. Da var det ett fat som knuste i 1000 biter, det skulle være ett uknuselig barnefat
|
![]() |
|
|